niedziela, 14 października 2018

Spooky Night Sky - #glamnailschallengeoct

Hej!
Trochę się spóźniłam z tym postem, bo mani w temacie Spooky Night Sky w Glam Nails Challenge były zaplanowane na 10tego października. Udało mi się wrzucić moją pracę na IG na czas, jednak to pierwsza okazja żeby usiąść w spokoju i o nim napisać. Ostatnio życie jest gorączkowe ponieważ zaczęliśmy remont w domu i ilość spraw do załatwienia jest po prostu szalona.

Hi there!
I'm a bit late with this post, because Spooky Night Sky manicures in Glam Nails Challenge were scheduled for 10th October. I managed to post my work on IG in time, but this is the first chance I got to sit down in peace and write about it. Life has been hectic lately, because we started renovating our house and the amount of errands to run is just crazy.


Moje Straszne Nocne Niebo jest fioletowo-niebieskie. Jako bazy użyłam Color Club Disco Dress. To ciemny, ale dość jaskrawy fiolet o świetnej formule. Potrzebowałam dwóch średnich warstw do pełnego krycia.

My Spooky Night Sky is purple and blue. As a base I used Color Club Disco Dress. It's a dark, but quite bright purple with a great formula. I needed two medium coats for full opacity.


Przy tym mani chciałam mieć co najmniej dwa kolory jako bazę, a to zazwyczaj prosi się o gradient. Jeśli obserwujecie mojego bloga pewnie wiecie, że rzadko je robię. Za dużo bałaganu jak dla mnie. Najlepszym sposobem na ułatwienie sobie zadania to zrobienie stempli. Dalej jestem beznadziejna w używaniu tego pustego prostokąta do gradientów, który pojawił się jakiś czas temu na rzeszy płytek. Zamiast niego używam wzorka z płytki Bundle Monster BM-XL19, który według mnie wygląda najbardziej podobnie do gradientu.

In this manicure I really wanted to have at least two colours as my base and that usually calls for a gradient. If You fallow my blog, You probably know I rarely do them. To messy for me. The best way to make the process easier is to do stamping. I still suck at using the blank rectangular design for gradients that appeared on a bunch of stamping plates a while back. Instead I use a design from Bundle Monster BM-XL19 plate that in my opinion looks the closest to a gradient.


Lakier jaki dobrałam do fioletu to Mundo de Unas Blue. Jak widzicie jest super napigmentowany i nawet na tak ciemnym fiolecie wygląda jaskrawo.

The polish I pared the purple with is Mundo de Unas Blue. As You can see it's super pigmented and even on such a dark purple looks vibrant.


Kolejnym krokiem było dodanie księżyca w pełni na palcu serdecznym i kciuku. W ten sposób nie ma wątpliwości, że na moich paznokciach jest noc ;) Wzorek jest warstwowy i pochodzi z płytki Clear Jelly Stamper Haunted Mansion. Odbiłam go lakierem Kaleidoscope by El Corazon 02 White i China Glaze Pelican Grey.

My next step was adding a full moon on my ring finger and thumb. This way there's no doubt that it's night time on my nails ;) This design is a layered one and comes from Clear Jelly Stamper Haunted Mansion plate. I stamped it with Kaleidoscope by El Corazon 02 White and China Glaze Pelican Grey.


Na moich paznokciach możecie zobaczyć upiorne drzewa i cmentarz. Wzorki te odbijane były osobno, ale oba pochodzą z płytki Clear Jelly Stamper Haunted Mansion. Odbiłąm je używając lakieru Kaleidoscope by El Corazon 01 Black.

On my nails You can see some spooky trees and a graveyard. These designs were stamped separately but both come from Clear Jelly Stamper Haunted Mansion plate. I stamped them using Kaleidoscope by El Corazon 01 Black.


Jak Wam się podoba moje zdobienie? Jesteście ciakwi co będzie następne. Tutaj są pozostałe tematy w Glam Nails Challenge.

How do You like my work? Are You curious what's coming next? Here are the next themes in Glam Nails Challenge.

Źródło: https://www.instagram.com/glamnailschallenge/

6 komentarzy:

  1. Piękne! Jedna z ładniejszych upiornych nocy jakie widziałam na ten tydzień wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super w takim razie. Niezmiernie miło mi słyszeć, że mani ci się spodobało.

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba ;) pomysł ze stemplami zamiast gradientu jest genialny! kiedyś lubiłam się w nie bawić, ale teraz jakoś nie mam już czasu, a takie rozwiązanie jest zdecydowanie szybsze ;) muszę zaopatrzyć się w odpowiednią płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też jest zbawienie. Pisałam do B. żeby może pomyślała o takich wzorach na swoich płytkach. Póki co tylko ta z Bundle Monster daje mniej więcej efekt gradientu.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.