środa, 17 października 2018

Pumpkins - #glamnailschallengeoct

Cześć,
czas na Halloween'owe dynie! To czwarty temat w Glam Nails Challenge i moja propozycja jest tym razem dość elegancka.

Hi,
it's time for Halloween Pumpkins! That's the fourth theme in Glam Nails Challenge and my proposition this time is quite elegant.


Bazowy lakier jaki wybrałam to Illyrian Gold Lion. To ciemny szary z malutkim, złotym shimmer'em. Wygląda niesamowicie, shimmer jest mocno widoczny a formuła jest świetna. Użyłam dwóch cienkich warstw do pełnego krycia.

The base polish I chose is Illyrian Gold Lion. That's a dark grey with fine, gold shimmer. It looks amazing, the shimmer is strongly visible and the formula is great. I used two thin coats for full opacity.


Na tej bazie odbiłam wzorek z płytki Clear Jelly Stamper Haunted Mansion. Pierwsza część odbita była lakierem Kaleidoscope by El Corazon 01 Black, a druga (dynie) Kaleidoscope by El Corazon 72 Pumpkin.

Over this base I stamped a layered design from Clear Jelly Stamper Haunted Mansion plate. The first part was stamped with Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and the second one (pumpkins) with Kaleidoscope by El Corazon 72 Pumpkin.


Tak jak zawsze zapezpieczyłam stemple specjalnym top coat'em do zdobień. Tym razem był to Born Pretty Store No Smudge.

Just like always I secured my stamping with a special top coat for nail art. This time it was Born Pretty Store No Smudge.


Tym razem zdecydowałam się zaperezentować moje mani w wersji matowej. Myślę, że w ten sposób wygląda bardzo elegancko i nawet shimmer w Illyrian Gold Lion dalej dobrze widać. Matowy top coat jaki zastosowałam jako ostatnią warstwę w tym mani to Golden Rose Matte top coat.

This time I decided to present my manicure in a matte version. I think it looks very elegant this way and event the shimmer in Illyrian Gold Lion is still nicely visible. The matte top coat I put as a last layer in this manicure is Golden Rose Matte top coat.


Co myślicie o moim zdobieniu? Wedługm mnie jest to bardzo subtelna propozycja jeśli chodzi o Halloween'owe mani. Dynie są suma sumarum tylko dodatkiem i mogą być łątwo zastąpione przez kropki czy inne małę wzory.

What do You think about my nail art? In my opinion this is a very subtle proposition when it comes to Halloween manicure. The pumpkins are essentially just an addition and can be easily replaced by dots or other small designs.


Koniecznie zajrzyjcie na Instagram pod #glamnailchallengeoct żeby zobaczyć wszystkie inne zgłoszenia do Glam Nail Challenge.

Be sure to check out all of the other entries in Glam Nails Challenge on Instagram under the #glamnailschallengeoct.

Źródło: https://www.instagram.com/glamnailschallenge/


4 komentarze:

  1. Bardzo eleganckie! Na początku myślałam, że masz pod stemplami jakiś tintowy lakier (coś a'la czarna rajstopka). Dopiero na zbliżeniu widać, że to Illyrian się tak mieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super w takim razie. Illyrian zrobił na mnie ogromne wrażenie.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, niestety z powodu linku w treści komentarz muszę usunąć.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.