środa, 3 października 2018

Candy - #glamnailschallengeoct

Cześć Wam!
Halloween się zbliża i nie byłabym sobą gdybym nie przygotowała przynajmniej kilku strasznych mani. Odkąd mam konto na Instagramie lubię wybierać jakiś Halloween'owy projekt i staram się zrobić zdobienie na każdy z tematów. To wyzwanie ponieważ nie należę do najsystematyczniejszych bloggerek. W tym roku biorę udział w GlamNailsChallenge 2018 October organizowanym przez @nbnailart. Bianka ma specjalne konto na potrzeby wyzwania i publikuje część zdobień, nazywa się ono @glamnailschallenge. Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie zgłoszenia, powinny być one widoczne pod #glamnailschallengeoct.

Hi there!
Halloween is coming and I wouldn't be myself if I didn't prepare at least a few creepy manicures. Since I got an Instagram account I like to choose a Halloween nail art project and try my best to do all the themes. It's a challenge because I'm not the most systematic blogger. This year I'm participating in GlamNailsChallenge 2018 October organized by @nbnailart. Bianka has a special account for the challenge and posts some of the nail arts, it's called @glamnailschallenge. If You want to see all the entries, they should be visible under the #glamnailschallengeoct.


Przechodząc jednak do samego zdobienia! Pierwszym tematem są Słodycze, więc jest to bardzo słodki i przyjemny początek dla Halloween'owego wyzwania. Przyjdzie czas na wszystkie te upiorne i niejednokrotnie makabryczne pomysły na mani w przyszłych tygodniach. Dzisiaj zdecydowałąm się zrobić coś bardzo charakterystycznego dla Halloween, mianowicie Candy Corn.

Moving on to the nail art itself though! The first theme is Candy, so it's a very sweet and pleasant startfor a Halloween nail art challenge. There will be time for all of the spooky and sometimes gruesome manicure ideas in the next weeks. Today I decided to do something very characteristic for Halloween, meaning Candy Corn.


Część moich paznokci pomalowana jest trzema warstwami bieli Kiko 203 French White For Tips. Na tej bazie odbiłam śliczny wzorek candy corn z płytki Uber Chic Halloween 03 używając lakieru Kaleidoscope by El Corazon 01 Black. Po zabezpieczeniu stempli top coat'em Born Pretty Store No Smudge pokolorowałam słodkości przezroczystymi tintami. Dwa kolory jakich użyłam to P2 Gloss Goes Neon Spaceshot i Bumper Car. Kiedy tinty wyschły pokryłam zdobienie tym samym top coat'em BPS, którego używałąm wcześniej oraz INM Out The Door.

Part of my nails is painted with three thin coats of white Kiko 203 French White For Tips. Over this base I stamped a lovely candy corn design from Uber Chic Halloween 03 plate using Kaleidoscope by El Corazon 01 Black polish. After securing the stamping with Born Pretty Store No Smudge top coat I coloured the sweets with some sheer tints. The two colours I used for this are P2 Gloss Goes Neon Spaceshot and Bumper Car. When the tints dried I covered the nail art with the same BPS top coat I used before and INM Out The Door.


Kciuk i serdeczny są paznokciami akcentowymi. Pomalowałam je dwiema warstwami Kiko 275 Black i odbiłam bardzo adekwatny napis "I WANT CANDY". Wzorek pochodzi z tej samej płytki UC co ten z candy corn. Odbiłam go używając Kaleidoscope by El Corazon 12 Orange Neon. Jak zwykle zabezpieczyłam stemple specjalnym top coat'em do zdobień (BPS No Smudge) i INM Out The Door.

My thumb and ring finger are the accent nails. I painted them with two coats of Kiko 275 Black and stamped a very adequate inscription "I WANT CANDY". The design comes from the same UC plate as the candy corn one. I stamped it using Kaleidoscope by El Corazon 12 Orange Neon. Just like always I secured the stamping with a special top coat for nail art (BPS No Smudge) and INM Out The Door.


Wiecie że nigdy nie próbowałąm candy corn? Nawet nie wiem czy da się to kupic w Polsce. Niemniej jednak przychodzę przygotowana, mam w zamian wosk Yankee Candle o zapachu candy corn :)

Do You know I never tried candy corn? I'm not even sure we can get it in Poland. Nevertheless I come prepared, I got a Yankee Candle Candy Corn scented tart wax melt instead :)


Jak Wam się podoba mój pierwszy w tym roku Halloween'owy manicure? Mogę Was zapewnić, że jeszcze sporo w drodze!

How do You like my very first Halloween manicure this year? I can assure You there's much more coming Your way!


Oto lista tematów w GlamNailsChallenge. Koniecznie zajrzyjcie pod #glamnailschallengeoct na Instagramie żeby zobaczyć wszystkie zgłoszenia!

Here's the list of themes in GlamNailsChallenge 2018 October. Be sure to check out #glamnailschallengeoct on Instagram to see all the entries!

Źródło: https://www.instagram.com/glamnailschallenge/

6 komentarzy:

  1. Jak Cię znam (przynajmniej wirtualnie), to wiem, że zasypiesz nas (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) całą masą Halloweenowych zdobień :) To cukierkowe jest świetnym początkiem tego "strrrasznego" sezonu! Ps. też nigdy nie jadłam candy corn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, przygotowuję się do tego okresu już od pewnego czasu :D Nie wiem czy uda mi się Was zasypać, bo mam teraz remont w domu i masę rzeczy na głowie, ale na pewno będę sią starać :D Hahahaha nie wiem czy to w ogóle jest u nas do kupienia :D

      Usuń
  2. Piękny mani i efektowne zdjęcia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. czytając wpis zastanawiałam się jak smakuje candy corn, a tu piszesz że też nie jadłaś :D uwielbiam twoje halloweenowe zdobienia i z niecierpliwością czekam na kolejne propozycje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na właśnie ja też dumałam nad tym tematem :D Miło mi! Mam ambitny plan zrobić wszystkie tematy z wyzwania, ale nic nie obiecuję.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.