niedziela, 28 października 2018

Graveyard - #glamnailschallengeoct

Cześć!
Strasznie spóźniam się z postami na Glam Nails Challenge. Zazwyczaj daję radę opublikować zdjęcia na IG, ale napisanie czegoś więcej staje się tutaj faktycznym wyzwaniem dla mnie. Oto mój Graveyard manicure, który zaplanowany był na 21ego Października! Przepraszam za opóźnienie!

Hi!
I'm really behind with the Glam Nails Challenge posts. I usually manage to upload the pictures on IG on time, but writing something more is starting to become the actual challenge for me. Here is my Graveyard manicure, which was scheduled for the 21st of October! Sorry for the delay!


Bazowy lakier jaki mam na paznokciach to Color Club Tribe And True, idealny mchowy odcień zieleni. Nałożyłam dwie grubsze warstwy żeby uzyskać dobre krycie.

The base polish I have on my nails is Color Club Tribe And True, a perfect mossy kind of green. I applied two thicker coats to achieve nice opacity.


Pierwszy stemplowy wzorek jaki wylądował na moich paznokciach pochodzi z płytki Lina Nail Art Supplies Make Your Mark 02 i użyłam Mundo de Unas Mustard żeby go odbić. Ta kombinacja stworzyła bardzo interesujące tło dla mojego cmentarza. Zdecydowanie muszę częściej robić tego typu stemplowe kanapki.

The first stamping design that landed on my nails comes from Lina Nail Art Supplies Make Your Mark 02 plate and I used Mundo de Unas Mustard to stamp it. This combination created a very interesting background for my graveyard. I definitely have to do this type of layered stamping more often.


Cmentarne stemplowe wzorki są dość popularne i możemy je znaleźć na wilu różnych płytkach. W tym roku zdecydowałam się na płytki Whats Up Nails Happy Halloween i Gothic Affection. Czarny lakier jakiego użyłam do odbicia cmentarza to Kaleidoscope by El Corazon 01 Black.

Graveyard stamping designs are quite popular and You can find them on many different plates. This year I went with Whats Up Nails Happy Halloween and Gothic Affection plates. The black polish I used to stamp on the graveyard is Kaleidoscope by El Corazon 01 Black.


Zdecydowałam się na matowe wykończenie na paznokciach., ale najpierw musiałam zabezpieczyć stemple. Użyłam top coat'u Kads Smudge Resistant, a potem nałożyłam top coat Golden Rose Matte.

I decided to go with a matte finish on my nails, but first I had to secure the stamping. I used Kads Smudge Resistant top coat and after that applied Golden Rose Matte top coat.


Mam nadzieję, że podoba Wam się moje zdobienie. Myślę, że ze wszystkich Halloweenowych tematów cmentarz lubię najbardziej. A jaki jest wasz ulubiony Halloween'owy motyw???

I hope You like this nail art. I think that from all Halloween themes I like the graveyard one best. What's Your favourite Halloween motive???


Poniżej możecie zobaczyć co nas jeszcze czeka w Glam Nails Challenge.

Below You can see what's coming next in Glam Nails Challenge.

Źródło: https://www.instagram.com/glamnailschallenge/

2 komentarze:

  1. Ja chyba lubię najbardziej nietoperze 😊 Piękne to Twoje cmentarzysko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo widzisz, każdy ma jakiś swój typ ;) Dzięki Kochana!!!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.