wtorek, 30 października 2018

Mummy - #glamnailschallengeoct

Cześć,
Glam Nails Challenge prawie się kończy! Mumia jest przed ostatnim tematem. Nie mogę uwierzyć, że październik minął tak szybko..

Hi,
Glam Nails Challenge is almost over! Mummy is the second last theme. I can't believe October went by so quickly..


Muszę powiedzieć, że jak tylko zobaczyłam tematy w projekcie Bianki od razu wiedziałam co zrobię na zgłoszenie pod tytułęm Mumia. Ten rozkoszny kocia mumia czekała żeby wylądować na moich paznokciach od zeszłego roku!!! Uwierzycie?

I have to say that when I saw the list of themes for Bianka's project I knew right away what I was going to do for the Mummy prompt. This adorable cat mummy has been waiting for a chance to land on my nails since last year!!! Can You believe it?


Zacznijmy jednak od początku. Lakierem bazowym na większości moich paznokci jest Kiko 203 French White For Tips (dwie warstwy). Te paznokcie to moje bandażowe paznokcie. Odbiłam na nich wzór z płytki Lina Nail Art Supplies Spooklicious 02 używając Kaleidoscope by El Corazon 01 Black.

Let's start from the beginning though. The base polish on most of my nails is Kiko 203 French White For Tips (two coats). These nails are my bandage nails. I stamped on them a design from Lina Nail Art Supplies Spooklicious 02 plate using Kaleidoscope by El Corazon 01 Black.


Paznokcie z moim kotem mumią są pokryte Essie Power Clutch. Nałożyłąm dwie warstwy i tyle potrzebowałam do pełnego krycia. Na tej bazie odbiłam koci wzór z płytki MoYou London Festive 53. Użyłam techniki reverse stamping i pokolorowałam kocią mumię. Użyłam Kaleidoscope by El Corazon 01 Black do konturu, Beauty Big Bang 009 Grey do kota i Kiko 203 French White For Tips do bandaża.

The nails with my cat mummy are covered with Essie Power Clutch. I applied two thin coats and that was all I needed for full opacity. On this base I stamped the cat design from MoYou London Festive 53 plate. I used the reverse stamping technique and coloured the cat mummy. I used Kaleidoscope by El Corazon 01 Black for the contour, Beauty Big Bang 009 Grey for the cat and Kiko 203 French White For Tips for the bandage.


Na koniec zabezpieczyłam tylko stemple top coat'em Kads Smudge Resistant i pokryłam paznokcie Golden Rose Matte.

I the end I only secured the stamping with Kads Smudge Resistant and covered my nails with Golden Rose Matte top coat.


Został już tylko jeden temat w Glam Nails Challenge. Trochę mi smutno, bo na prawdę kocham Halloween.

There's only one theme left in Glam Nails Challenge. I'm a bit sad, because I really love Halloween.

Źródło: https://www.instagram.com/glamnailschallenge/

2 komentarze:

  1. Kotek jest uroczy. Już widzę oczami wyobraźni jak gania za swoim bandażem jak za włóczką :D

    OdpowiedzUsuń

  2. it is really helpful. the information in this article is satisfied me. And the information it is very interesting. Thanks for this kind of article.
    visit our website

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.