poniedziałek, 29 października 2018

Skull - #glamnailschallenge

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z siódmym tematem wyzwania Glam Nails Challenge na październik. Tym razem jest to Czaszka.

Hey!
Today I come to You with the seventh Glam Nails Challenge theme in October. This time it's Skull.


Czaszki i róże tworzą świetną parę, nie sądzicie? Na prawdę lubię ten motyw, więc właśnie na niego się dzisiaj zdecydowałam.

Skulls and roses make a great pare, don't You think? I really like this motive, so that's what I decided to do today.


Większość moich paznokci jest dość nudna, pokryłam je tylko dwoma warstwami Kiko 275 Black. Gwiazdami tego mani są mój serdeczny i kciuk. Na nich właśnie pojawia się całe zdobienie.

Most of my nails are quite boring, I just covered them with two coats of Kiko 275 Black. The stars of this manicure are my ring finger and thumb. That's where all of the nail art is happening.


Zdobienie na paznokciach akcentowych zaczęłam od nałożenia dwóch grubszych warstw Kiko 203 French White For Tips. Kiedy ta baza wyschła, odbiłam świetny różano/czaszkowy wzorek z płytki Lina Nail Art Supplies Spooklicious 02. Użyłam lakieru do stempli Beauty Big Bang 002 Black.

I started the nails art on my accent fingers by applying two thicker coats of Kiko 203 French White For Tips. When this base dried, I stamped an amazing rose/skull design from Lina Nail Art Supplies Spooklicious 02 plate. I used Beauty Big Bang 002 Black stamping polish.


Moim kolejnym krokiem było pokolorowanie róż i liści przezroczystymi tintami, ale najpierw zabezpieczyłam stemple warstwą top coat'u Kads Smudge Resistant. Kiedy tinty wyschły pokryłam wszystkie paznokcie INM Out The Door i voila! Manicure gotowy!

My next step was colouring the roses and leaves with sheer tints, but first I secured the stamping with one coat of Kads Smudge Resistant top coat. When the tints dried I covered all of my nails with INM Out The Door and voila! My manicure was ready!


Koniecznie obejrzyjcie wszystkie zgłoszenia do Glam Nails Challenge na IG #glamnailschallengeoct.

Be sure to check out all of the entries for Glam Nails Challenge on IG #glamnailschallengeoct.

Źródło: https://www.instagram.com/glamnailschallenge/

9 komentarzy:

  1. Jakoś temat czaszek za bardzo do mnie nie przemawia. Niemniej mani wykonane perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Zwykle nie lubię czaszek, ale w okresie halloween'owej lądują i na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw ogólnie mi się podoba, ale też noszę głównie w październiku :)

      Usuń
  3. Przepiękne! motyw czaszki i róż jest super, takie eleganckie halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to zdobienie! Jest naprawdę przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.