niedziela, 21 października 2018

Ghosts - #glamnailschallengeoct

Buu!
Czas na Halloween'owe Duchy!

Boo!
It's time for some Halloween Ghosts!


Najnowszym tematem w Glam Nails Challenge są Duchy. Jak widzicie postawiłam na przyjacielskie duszki zamiast tych na prawdę przerażających.

The newest theme in Glam Nails Challenge are Ghost. As You can see I chose to do friendly ghosts instead of the truly spooky ones.


Zacznijmy od bazy jaką mam na paznokciach, ponieważ jest na prawdę niesamowita. Niebieski żelek z toną holo flejków to El Corazon Large Hologram Ocean i nałożyłam dwie wartwy tej piękności na jedną warstwę Essie Mesmerized.

Let's start from the base I have on my nails, because it's really amazing. The blue jelly with a tone of holo flakies is El Corazon Large Hologram Ocean and I applied two coats of this beauty over one coat of Essie Mesmerized.


Urocze duszki są z płytki Uber Chic Beauty Halloween 03. Odbiłam je używając lakieru Kaleidoscope by El Corazon 02 White.

The cute ghosts You are from Uber Chic Beauty Halloween 03 plate. I stamped them using Kaleidoscope by El Corazon 02 White.


Na palcu serdecznym i kciuku mam inne wzorki, też z płytki UC Halloween 03. Lubię, że Uber Chic tworzy takie uzupełniające się wzorki na swoich płytkach. W ten sposób możemy robić interesujące akcentowe paznokcie, jednocześnie zachowując spójność w całym mani.

On my ring finger and thumb I have different designs, also from UC Halloween 03 plate. I like that Uber Chic creates these complementary designs on their plates. This way we can make interesting accent nails and still keep the whole manicure consistent.


Jak zawsze zabezpieczyłąm moje mani jedną warstwą top coat'u Kads Smudge Resistant i jedną warstwą INM Out The Door.

Like always I secured my manicure with one coat of Kads Smudge Resistant top coat and one coat of INM Out The Door.


Jesteśmy już w połowie Glam Nails Challenge. Następne zdobienie będzie miało w temacie Cmentarz, takżę zostańcie ze mną!

We're already half way through Glam Nails Challenge. The next nail art will be Graveyard themed, so stay tuned!

Źródło: https://www.instagram.com/glamnailschallenge/


4 komentarze:

  1. przyjacielskie duszki są urocze, ale mój wzrok przykuł lakier bazowy, śliczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, zdecydowanie! (Jeśli polowałaś kiedyś na Zoyę Dream to wg. mnie jest to dobra alternatywa).Ogólnie ta całą seria Large Hologram z El Corazon jest boska!

      Usuń
  2. Powiem Ci, że ja chyba wolę takie wesołe duszki niż upiorne zjawy. Bardzo fajne mani, a lakier bazowy właśnie wylądował na mojej wishliście (czemu ja go jeszcze nie mam ?) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wszelkie Halloweenowe propozycje, ale chyba lekko ciągnie mnie w te mroczniejsze klimaty. Noooo ja nie wiem jak to się stało, że jeszcze go nie masz!!! :D:D:D

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.