wtorek, 9 października 2018

Spider Webs - #glamnailschallengeoct

Hej!
przyszedł czas żeby pokazać Wam moje drugie zdobienie na GlamNailsChallenge. Temat jaki Bianka dla nas przygotowałam to Pajęczę Sieci. Ja zdecydowałam się dodać też kilka błyszczących, czerwonych pająków do moich sieci.

Hey!
It's time to show You my second nail art for GlamNailsChallenge. The theme that Bianka prepared for us is Spider Webs. I decided to add some sparkling, red spiders to my webs as well.


Zacznijmy od paznokci akcentowych. Bazowym lakierem jakiego użyłam jest China Glaze Recycle. Nałożyłam dwie średnie warstwy dla pełnego krycia.
 
Lets start from the accent nails. The base polish I used is China Glaze Recycle. I applied two medium coats for full opacity.


Na tej bazie odbiłam jasno szarą pajęczynę z płytki Clear Jelly Stamper Haunted Mansion używając lakieru do stempli Beauty Big Bang 009 Grey.

Over this base I stamped a light grey spider web from Clear Jelly Stamper Haunted Mansion plate using Beauty Big Bang 009 Grey stamping polish.


Moim kolejnym krokiem było dodanie małego pająka na każdym akcentowym paznokciu. Wzorek również pochodzi z płytki Clear Jelly Stamper Haunted Mansion, odbiłam go lakierem do stempli Beauty Big Bang 002 Black. Jako wykończenie nałożyłam na każdego pająka odrobinę najpiękniejszej brokatowej czerwieni. Tej samej którą mam na pozostałych paznokciach.

My next step was adding a little spider on my accent nails. This design also comes from Clear Jelly Stamper Haunted Mansion plate, I stamped it with Beauty Big Bang 002 Black stamping polish. As a finishing touch I put a bit of the most beautiful glittery red on top of each spider. The same I have on the rest of my nails.


Niesamowity, czerwony lakier o jakim mówię jest China Glaze Ruby Pumps. Użyłam go do pokrycia większości moich paznokci, ale najpierw nałożyłam dwie warstwy kremowej czerwieni (China Glaze High Maintenance). W ten sposób mogłam zrobić konieczne poprawki wzdłuż linii skórek bez odbarwiania brokatu i poprawiłam krycie. Kolejnym plusem tej metody jest fakt, że brokat łatwiej zmyć jeśli pod spodem jest kremowy lakier. ChG Ruby Pumps nałożyłam w dwóch cienkich warstwach.

The amazing, red polish I'm talking about is China Glaze Ruby Pumps. I used it to cover most of my nails, but first I applied two layers of cream red (China Glaze High Maintenance). This way I could do the necessary clean-ups along the cuticle line without discolouring the glitter and I improved the coverage. Another plus of this method is that the glitter comes off easier when there's a cream polish underneath. I applied ChG Ruby Pumps in two thin coats.


Tak jak robię to zazwyczaj, pokryłam stemple top coat'em Kads Smudge Resistant, a potem wszystkie paznokcie INM Out The Door.

Just like I usually do I covered the stamping with Kads Smudge Resistant top coat and after that all of my nails with INM Out The Door.


Mam nadzieję, że podoba Wam się moja propozycja na drugi temat #glamnailschallengeoct. Koniecznie zajrzyjcie na konto wyzwaniowe Bianki  IG: @glamnailschallenge i # o którym wspomniałam żebby zobaczyć zgłoszenia innych dziewczyn. Boniżej zaś możecie zobaczyć co jeszcze przed nami w tym wyzwaniu.

I hope You like me proposition for the second theme of #glamnailschallengeoct. Be sure to check out Bianka's challenge account IG: @glamnailschallenge and the # I mentioned to see the other girls entries. Below on the other hand You can see what's coming up next in the challenge.

Źródło: https://www.instagram.com/nbnailart/

8 komentarzy:

  1. Zdobienie bardzo w klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fajnie, że udało mi się zbudować nastrój :)

      Usuń
  2. Brrr - nie znoszę pająków. A jak patrzę na tło na Twoich zdjęciach, to aż mi ciarki przechodzą :D Lepiej skupić się na pięknym zdobieniu :D Mam Ruby Pumps i jeszcze nim nie malowałam ... teraz to już niech poczeka na swój pierwszy raz do Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe na szczęście to tylko nieszkodliwe pajączki. Mąż jak zobaczył jak robię zdjęcia to pytał czy mało mamy pająków na strychu, że używam sztucznych :D Stwierdziłam tylko, że tamte nie chciały pozować :D Ruby Pumps na Święta jest idealny!

      Usuń
    2. Hahaha, czyli macie nieśmiałe pająki na strychu :)
      Ps. tak mnie zauroczyłaś tym zdobieniem, że bezczelnie odgapiłam od Ciebie kolorystykę ... mam nadzieję, że nie będziesz mi miała tego za złe :*

      Usuń
    3. Na to wygląda :D Ooooo super! Bardzo się cieszę, że Cię zainspirowałam!

      Usuń
  3. To zdobienie to hit na halloween! Wyszło obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak myślisz! Dziękuję ślicznie!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.