niedziela, 16 września 2018

The Season For Autumn Manicures Is Open!

Sezon Na Jesienne Mani Uważam Za Otwarty!

Cześć!
Początek jesieni to moja ulubiona pora roku. Po długim i pracowitym sezonie mogę trochę odpocząć. Mam też zawsze nadzieję na ciepłą i słoneczną pogodę w tym czasie, dokłądnie taką jak moje dzisiejsze paznokcie :)

Hi!
The beginning of Autumn is my favourite time of the year. After a long and busy season I get to relax a bit. I also always hope for warm and sunny weather during this time, just like my nails today :)


Moim celem było sprawić żeby to mani było jak najbardziej pogodne, więc wybrałam jasny, ciepły odcień żółci jako bazę. Padło na Golden Rose Rich Color 48. Nałożyłam dwie średnie warstwy żeby uzyskać dobre krycie.

My goal was to make this manicure as cheerful as possible, so I picked a bright, warm shade of yellow for my base. The choice has fallen on Golden Rose Rich Color 48. I applied two medium coats to achieve nice opacity.


Na żółtej bazie zrobiłam stemplowy worek ze słodkimi, malutkimi listkami. Wzór pochodzi z płytki Uber Chic Beauty Lovely Leaves 02 i odbiłam go lakierem Kaleidoscope by El Corazon 01 Black.

On the yellow base I stamped a design with cute, tiny leaves. The design comes from Uber Chic Beauty Lovely Leaves 02 plate and I stamped it with Kaleidoscope be El Corazon 01 Black.


Na tym etapie kontury moich listków były gotowe, ale chciałam wypełnić je jesiennymi kolorami. Najprościej było zrobić to przy pomocy sheer tint'ów, ale zanim zaczęłam kolorować wzorek, zabezpieczyłam go top coat'em Kads Smudge Resistant. Ten krok jest dość ważny, ponieważ bez względu na to jak bardzo uważam, zawsze udaje mi się zepsuć stemple podczas nakładania tint'ów.

At this point the outlines of my leaves were ready, but I wanted to fill them in with some Autumn colours. The easiest way to do that is to use sheer tints, but before I started colouring the design, I secured it with Kads Smudge Resistant top coat. This step is pretty important, because no matter how careful I am, I always manage to ruin the stamp while applying tints..


Sheer tint'y jakich użyłam są z Chińskiego Marketu, pisałam o nich TUTAJ. Jak widzicie wypełniłam moje listki czerwienią, pomarańczem i zielenią, użyłam malutkiego pędzelka do zdobień żeby zrobić to jak najprecyzyjniej.

The sheer tints I used are from a Chinese Store, I wrote about them HERE. As You can see I filled my leaves with red, orange and green, I used a tiny nail art brush to get it done as precise as possible.


Kiedy mój wzorek był cały pokolorowany dałam tint'om trochę czasu na wyschnięcie i pokryłam całość INM Out The Door.

When my design was all coloured I gave the tints some time to dry and covered the whole thing with INM Out The Door.


Jak podoba Wam się mój jesienny manicure? Lubicie tą porę roku? Dajcie znać w komentarzach!

How do You like my Autumn manicure? Do You like this time of the year? Let me know in the comments!



6 komentarzy:

  1. Oby tylko jesień była taka piękna, złota i kolorowa jak Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak przytulnie się zrobiło. Taką cieplutką i wesołą jesień to nawet lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe no to super, że udało mi się wprowadzić miły nastrój :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Cieszę się, że mani wpadło w oko.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.