poniedziałek, 10 września 2018

REVIEW: BeautyBigBang XL-001 Stamping Plate

Cześć Wam!
Manicure jaki chcę Wam dzisiaj pokazać jest powitaniem i pożegnaniem lata zarazem. Niestety w tym roku nie znalazłąm czasu ani energii żeby zrobić letnie, tropikalne czy jakiekolwiek takie zdobienie. To jest pierwsze i ostatnie, ponieważ już nie mogę się doczekać malowania spadających liści. Cóż mogę powiedzieć.. Jestem zdecydowaną fanką jesieni :)

Hi there!
The manicure I want to show You today is a hello and goodbye Summer nail art at the same time. Unfortunately this year I didn't find the time and energy to do any summer, tropical or what so ever nail art. This one is the very first and the last one, because I can't wait to do some falling leaves. What can I say.. I'm an Autumn kind of person :)


Chciałabym też wykorzystać tą okazję do pokazania Wam letniej płytki od BeautyBigBang. Jest to jedna z ich płytek XL o nazwie BeautyBigBang XL-001 i zawiera 14 całopaznokciowych wzorów mierzących około 1,5cm x 2,5cm. Tak jak wspomniałam w poprzednim poście, na prawdę doceniam fakt, że ich wzory są tak długie. Dzięki temu pasują dobrze na moje ciut dłuższe paznokcie, a nie wszystkie płytki zapewniają taki komfort.

I also want to use this opportunity to show You a summer plate from BeautyBigBang. It's one of their XL plates called BeautyBigBang XL-001 and it contains 14 full nail designs that measure about 1,5cm x 2,5cm. Just as I mentioned in my last post, I really appreciate the fact that their designs are so long. Thanks to that they fit nicely on my slightly longer nails and not all plates provide that comfort.


Płytka ma fajny wybór wzorów tropikalnych i związanych z morzem jak również całkiem sporo owocowych obrazków. Myślę, że jest świetna, ma satysfakcjonującą jakośc i bardzo dobrą cenę. Jeśli jesteście zainteresowani kupnem tej płytki to możecie ją znaleźć TUTAJ.

The plate has a nice selection of tropical and sea related designs as well as quite a few fruity images. I think it's really great, the quality is satisfying and the price is very good. If You're interested in buying this plate, You can find it HERE.


Wracając do mani jakie na dzisiaj przygotowałam. Jako bazę wybrałam dwa lakieru, które moim zdanie są mocno związane z morzem. Najpierw nałożyłąm dwie warstwy Colour Alike 544. To duochrom zmieniający się z emeraldowej zieleni w ciemny niebieski, na prawdę wygląda jak ciemne, morskie głębiny. Na wierzch dodałam jedną wastwę El Corazon 423/501 Kryptonite. Ten lakier z kolei ma żelkową bazę z mnóstwem srebrnych, holograficznych flejków. Jest niesamowity, a z duochromem CA pod spodem wyglądają na prawdę oszałamiająco. Prawie szkoda było je zakrywać stemplami ;)

Back to the manicure I prepared for today. As a base I picked two nail polishes in my opinion strongly sea related. First I applied two coats of Colour Alike 544. It's a duochrome that shifts from an emerald green to dark blue, it really looks like a deep, dark sea. On top of that I added one coat of El Corazon 423/501 Kryptonite. This polish on the other hand is a teal jelly base with lots of silver, holographic flakies. It's amazing and with the CA duochrome underneath it looked really stunning. It was almost a shame to cover it with stamping ;)


Jeśli chodzi o wzorek wybrałam jeden z muszelkowych obrazków i odbiłam go używając dwóch różnych lakierów do stempli. W ten sposób stworzyłam interesujący, nawiązujący do tematu gradient. Lakiery do stempli jakich użyłam to Kaleidoscope by El Corazon 02 White i Colour Alike B. a Mint.

As for the design I chose one of the seashell images and stamped it using two different stamping polishes. This way I created an interesting, theme related gradient. The stamping polishes I used are Kaleidoscope by El Corazon 02 White and Colour Alike B. a Mint.


Top coat'y jakich użyłam są takie jak zawsze. Najpierw Kads Smudge Resistant żeby zabezpieczyć stemple. Następnie INM Out The Door.

The top coats I used are the same as always. First Kads Smudge Resistant to secure the stamping. Next INM Out The Door.




Jak podoba Wam się moja mocno spóźniona, letnia propozycja? Osobiście, chociaż nie mogę się doczekać wszystkich tych ciepłych, jesiennych mani, nosiłam to zdobienie z wielką przyjemnością.

How do You like my long overdue summer proposition? Personally even though I'm eager to do all the warm, autumn manicures, I wore this nail art with great pleasure.


Podczas zakupów na BeautyBigBang pamiętajcie o moim kodzie rabatowym na 10% upustu - MGIE10 (działą ze wszystkimi produktami poza wyprzedażą).

While shopping on BeautyBigBang remember about my 10% off discount code - MGIE10 (works with all non sale items).
 
 
Użyto próbek PR od Beauty Big Bang / Beauty Big Bang PR Samples used

2 komentarze:

  1. Chyba rozumiem dlaczego tak kochasz jesienne zdobienia (ekhm..Halloween) :D ja w tym roku również stworzyłam mało letnich zdobień, odblokowało mi się na początku września i teraz wszystko robiłabym w kwiaty, muszelki i ananaski ;) bardzo podoba mi się pomysł na tło do tego zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe tak, przyznaję się! Halloween ma z tym dużo wspólnego, ale nie tylko. Sama kolorystyka jesiennych zdobień wprawia mnie w dobry nastrój. Lubię wieczory z kocykiem, książką i ciepłą herbatą. Tak kojarzy mi się jesień.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.