sobota, 1 września 2018

Roses Aren't Always Red!

Róże Nie Zawsze Są Czerwone!

Hej,
tym razem mam Wam do pokzania ciemną i tajemniczą kompozycję. Zwłaszca jeśli widzi się ją w fotograficznej aranżacji jaką przygotowałam. Mam słabość do takich mani, więc bardzo miło mi się je nosiło. Mam nadzieję, że Wam spodoba się równie mocno.

Hey,
this time I have a dark and mysterious composition to show You. Especially when You get to see it in the photo arrangement I prepared. I have a soft spot for manicures like this, so I really enjoyed wearing it. I hope You'll like it just as much.


Użyłam w tym mani dwóch pięknych lakierów ILNP, ale oba nałożone są na czerń. Dla mnie regularne multichromy jak również multichromowe flejki wyglądają w ten sposób najlepiej a aplikacja jest odrobinę łatwiejsza, bo nie trzeba budować krycia.

In this manicure I used two beautiful nail polishes from ILNP, but both of them are applied over black. For me regular multichrome polishes as well as multichrome flakies look best this way and the application is a bit easier because we don't need to build up the coverage.


Czerń jaką wybrałam do tego zdobienia to jeden z moich ulubieńców wszech czasów - Kiko 275 Black. Ma świetną formułę, wygodny pędzelek i bardzo fajne krycie. Nałożyłam tutaj dwie warstwy, ale jest on praktycznie jednowarstwowcem.

The black I chose for this nail art is one of my all time favourites - Kiko 275 Black. It has a great formula, a comfortable brush and very nice coverage. I applied two thin coats here, but it's practically a one-coater.


Kiedy moja czarna baza była gotowa nałożyłąm dwa wspomniane lakiery z ILNP. Regularny multichrom to ILNP Tilted, głównie fioletowy kolor, który zmienia się w magentę i róż. Drugi lakier jakiego użyłam żeby pasował do Tilted to ILNP Luna, miks fioletowych, różowych i turkusowych flejków. Pierwszy nałożony był w dwóch cienkich warstwach, drugi zaś wylko w jednej. Te dwa lakiery świetnie razem wyglądały a z turkusowo-czarnymi różami manicure tworzył spójną całość.

When my black base was ready I applied the two ILNP polishes I mentioned. The regular multichrome is ILNP Tilted, a mainly purple colour that shifts to magenta and pink. The second polish I used to match Tilted is ILNP Luna, a mix of purple, pink and turquoise flakies. The first one was applied in two thin coats and the second one just in one coat. These two polishes looked great together and with the turquoise-black roses the manicure formed a coherent whole.


Stemple jakie możecie zobaczyć na moich paznokciach zrobione były przy użyciu techniki reverse stamping. Róże i listki są pokolorowane czernią. Sam wzór pochodzi z płytki MoYou London Mother Nature 19. Poniże pokazuję ją w całej okazałości.

The stamping You can see on my nails was made using the reverse stamping technique. The roses and leaves are coloured in with black. The design itself comes from MoYou London Mother Nature 19 plate. Below I'm showing it in all it's glory.

Źródło: http://moyou.co.uk/
Jak widzicie płytka ma dużo kwiatkowych, jakby pnących wzorów i bardzo mi się to podoba. Jestem pewna, że w przyszłości będę robić sporo zdobień przy pomocy tej płytki.

As You can see the plate has a lot of floral, kind of rambling designs and I really like that. I'm sure I'll be making a lot of nail art created with this plate in the future.


Lakier do stempli jakiego użyłam jest marki Kads. Jestem pewna, że ją znacie jeśli czytacie mojego bloga. Zabezpieczam ich top coat'em Smudge Resistant prawie wszystkie moje mani. Produkty Kads kupuję z Aliexpress. Turkusowy lakier stemplowy nazywa się #28 Aqua Blue i możecie go znaleźć TUTAJ. Firma oferuje także świetne płytki do stempli, więc koniecznie się za nimi rozejrzyjcie.

The stamping polish I used is from the brand Kads. I'm sure You know it if You read my blog. I secure almost all of my manicures with they're Smudge Resistant top coat. I get Kads's products on Aliexpress. The turquoise stamping polish is called #28 Aqua Blue and You can find it HERE. The brand also offers some great stamping plates, so be sure to check them out.


Wracając jednak do mojego zdobienia, odbiłąm różyczkowy wzór jednym zmoich przezroczystych stempli, pokolorowałam go czernią, a kiedy trochę wysechł przeniosłam na paznokcie. Nie musiałam go nawet pokrywać top coat'em na stemplu, tylko pokolorowany wzór od razu odbiłam na paznokciu.

Back to my nail art though, I stamped the rose design with one of my clear stampers, coloured it with black and when it dried a bit I transfered it onto the nail. I didn't even need to cover it with a top coat on the stamper, I just stamped the coloured design straight onto the nail.


Stemple zabezpieczyłam najpierw Kads Smudge Resistant top coat. Potem cały manicure pokryłam INM Out The Door i voila! Moje mroczne zdobienie z turkusowo-czarnymi różami było gotowe :)

I secured the stamping with Kads Sudge Resistant top coat first. After that I covered the whole manicure with INM Out The Door and voila! My dark, turquoise-black rose nail art was ready :)


Dajcie znać co myślicie o tym mani. Muszę powiedzieć, że osobiście byłam bardzo zoadowolona z tego jak wyszło.

Let me know what do You think about this manicure. I have to say that personally I was really pleased with how it all came out.

10 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie ciemnego fioletu i turkusu :) Mega podoba mi się mroczny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Bardzo lubię takie połączenia. Super, te są mi najbliższe więc na pewno będzie więcej.

      Usuń
  2. WOW zdobienie jest cudowne!! A tego kadsa muszę mieć. Cydowny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Polecam, wszystkie lakiery stemplowe od nich są świetne, a do tego jeszcze mega tanie!

      Usuń
  3. Nawet nie wiem od czego zacząć! Bo cholernie podoba mi się połączenie turkusu z fioletem, jestem mega zachwycona pigmentacją Kads'a i jeszcze niesamowicie wyglądają te czarne róże 😍 Mani w 100% w Twoim klimacie! Piękne, piękne, piękne 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheheheh ogromnie Ci dziękuję. Wszystkie moje Kads'y bardzo łądnie stemplują. No i masz rację, taka stylistyka zdjęć chyba najbardziej do mnie pasuje :)

      Usuń
  4. podoba mi się to połączenie ;) świetny pomysł z tymi turkusowo-czarnymi różami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to mani tak Wam się spodobało. Dziękuję!

      Usuń
  5. zdobienie już widziałam na Insta, piękne, jest co podziwiać, a lakier Kiko cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.