piątek, 6 października 2017

FALL In Love

Hej!
Ostatnio jestem całkowicie w temacie halloween'owych paznokci, ale uwielbiam też jesienne mani. Zdecydowałam się wpleść ich troche między straszne i upiorne wzory, ponieważ mogę się któregoś dnia obudzić i zobaczyć zimę za oknem ;)

Hey!
I'm all about Halloween nails lately, but I also adore fall themed manicures. I decided to do some in between the creepy and spooky nail designs, because I might just wake up someday and see winter outside my window ;)


Manicure jaki możecie tutaj zobaczyć był zainspirowany zdobieniem Sassy Shelly. Moje jest całkiem inne kolorystycznie, jednak to dzięki niej wpadłam na pomysł. Możecie zobaczyć pracę Shelly TUTAJ.

The manicure You can see here was inspired by the nail art of Sassy Shelly. Mine is in totally different colours, but she gave me the idea. You can see Shelly's work HERE.


Bazowy lakier jaki mam na paznokciach to Color Club Oh Deer. To jeden z moich ulubionych jesiennych lakierów, ma idealny kolor ciepłego brązu i świetną formułę. Nałożyłam dwie warstwy, ale niektóre z Was mogą dać radę ujść z tylko jedną. Na tej bazie odbiłam wzór przypominający korę drzewa z płytki Uber Chic 2-02. Użyłam lakieru China Glaze Mahogany Magic i Stempla Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow. Odbiłam także napis "Fall in Love" z płytki Lina Nail Art Supplies Autumn 01 lakierem do stempli Kads #15 Light Brown.

The base polish I have on my nails is Color Club Oh Deer. This is one of my favourite fall polishes, it has the perfect warm shade of brown and it has a great formula. I applied two coats, but some of You might even get away with one. Over this base I stamped a design looking like bark of a tree from Uber Chic 2-02  plate. I used China Glaze Mahogany Magic and Born Pretty Store Clear Jelly Silicone Marshmallow Stamper. I also stamped the "Fall in Love" sign from Lina Nail Art Supplies Autumn 01 plate with Kads #15 Light Brown stamping polish.


Kolorowe listki są naklejkami stemplowymi. Użyłam tego samego lakieru do stempli Kads co poprzednio żeby odbić liściasty wzór z płytki Uber Chic 4-01 i pokolorowałam go kilkoma jesiennymi lakierami (Essie Russian Roulette, Color Club Almost Famous, China Glaze Papaya Punch, Kiko 357 Bright Orange). Kiedy lakiery przeschły pokryłam całość top coat'em Kads i po jakimś czasie przeniosłam na paznokcie. Było tutaj trochę czyszczenia.. Zabezpieczyłam skórki lateksem i rozpuściłam brzegi naklejki zmywaczem żeby zdjąc nadmiar razem z lateksem. Niestety dalej musiałam wyrównać linię przy skórkach i pozbyć się odbarwienia skórek po lakierze.. Kiedy to wszystko było zrobione pokryłam zdobienie top coat'em Golden Rose Matte.

The colourful leaves are stamping decals. I used the same Kads stamping polish as before to stamp the leaf design from Uber Chic 4-01 plate and coloured it with a bunch of autumny polishes (Essie Russian Roulette, Color Club Almost Famous, China Glaze Papaya Punch, Kiko 357 Bright Orange). When the polishes dried I covered the whole thing with Kads top coat and after a while transfered to my nails. There was a fair share of cleaning involved.. I secured my cuticles with latex and dissolved the edges of decal with nail polish remover to just peel off the excess part of with the latex. Unfortunately I still had to even the cuticle line and get rid of polish staining my cuticles.. When it was all done I covered the nail art with Golden Rose Matte top coat.


Tutaj są płytki jakich użyłam, żeby stworzyć ten manicure..

Here are the plates I used to create this manicure..

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

Źródło: http://uberchicbeauty.com/

Źródło: http://linanailartsupplies.com/

..oraz większośc pozostałych produktów.

..and most of the other products.



7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jednak tej zimy za oknem szybko nie zobaczymy, a mani jesienne cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jesień mogłaby jeszcze trwać i trwać, tylko niech przestanie padać!!! Dzięki wielkie!

      Usuń
  2. Czytalam ze zimy nie ma byc w tym roku :D. Mam taka nadzieje, ale chociaz na Wigilie mogloby byc odrobinke bialo, a pozniej juz nie musi :). Mani jest super! Chociaż nie w moich kolorach, ale mega mi sie podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie też najważneijsze żeby w Święta było biało i zimowo.. więcej nie potrzebuję :) Miło mi, że mani wpadło w oko.

      Usuń
  3. Nie strasz zimą! Mam nadzieję, że do pierwszego śniegu zostało nam jeszcze trochę czasu :) Zdobienie jest boskie. Mam wrażenie jakbyś miała prawdziwe drewienka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe też mi nie śpieszno do zimy, ale w pracy coś straszyli zimą stulecia. Znowu :D Dzięki za komplementy!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.