środa, 4 października 2017

Haunted House - #clairestelle8halloween Challenge

Cześć!
Jestem z powrotem  z kolejnym mani na instagramowe Wyzwanie #clairestelle8halloween. Dzisiejsze zgłoszenie ma temat Cmentarz / Nawiedzony Dom. Zdecydowałam się na Nawiedzony Dom i zostawiam cmentarze na później ;)

Hello!
I'm back with another manicure for #clairestelle8halloween Challenge on Instagram. Today's prompt is Cemetery / Haunted House. I decided to do the Haunted House and leave the cemeteries for later ;)


Baza tutaj składa się z dwóch lakierów. Nałożyłam jedną warstwę China Glaze Westside Warrior i pokryłam ją dwiema warstwami lakieru Masura Solar Corona. Jestem na prawdę uzależniona od tych glitter'owych, magnetycznych lakierów - wyglądają tak świetnie! Powiedziałabym nawet - magicznie!

The base coat here consists of two polishes. I applied one coat of China Glaze Westside Warrior and covered it with two coats of Masura Solar Corona. I'm really addicted to these glittery magnetic polishes - they look so great! I would even say - magical!




















Kiedy baza była sucha, zaczęłam stemplować wzory. Napis jest podwójnym stemplem, a dom to stemplowa naklejka, pokolorowana na przezroczystym stemplu. Oba wzory pochodzą z płytki Chez Delaney Halloween 006. Zostały odbite lakierami Kaleidoscope by El Corazon 01 Black i Colour Alike & B. Loves Plates B. a Yellow Glow. Całość była zabezpieczona top coat'em Kads i INM Out The Door.

When my base was dry I started stamping the designs. The inscription is a double stamp and the house is a stamping decal, coloured on a clear stamper. Both designs come from Chez Delaney Halloween 006 plate. They were stamped with Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and Colour Alike & B. Loves Plates B. a Yellow Glow polishes. The whole thing was secured with Kads top coat and INM Out The Door.


Płytkę jakiej użyłam możecie zobaczyć TUTAJ, a poniżej jest reszta produktów.

You can see the plate I used HERE and below is the rest of the products.


Na wypadek gdyby was to interesowało, tutaj są tematy kolejnych zgłoszeń w wyzwaniu. Może ktoś dołaczy?

In case You're interested, here are the other prompts in the challenge. Maybe someone will join?

Źródło: IG @clairestelle8



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oooo tak, ja jestem w nich totalnie zakochana!

      Usuń
  2. Ach, cudowne! Te Twoje magnetyki kuszą mnie coraz bardziej. A te neonowe światła w oknach - pomysł bomba! Ja w tym miesiącu maluję zdobienia na IG na #glamnailschallange. Tematyka też Halloweenowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masura robi świetne laksy magnetyczne. Ja już się czaję na Magnetic Gradient. Wyszło 8 nowych kolorów i są boskie!!! I jeszcze nowa kolekcja Magnetic Fleur.. Ehhh potrzebuję 6ki w lotka. Bardzo się cieszę, że mani się spodobało. Bałam się, że mogę nie dorównać duszkom z poprzedniego wpisu następnymi mani.. Będę obserwować co tam zmalujesz, część tematów się nawet powtarza :)

      Usuń
  3. Świetne są te lakiery magnetyczne, faktycznie magiczne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpadłam po uszy w te magnetyczne cudeńka!

      Usuń
  4. Magnetyczne są super! Mam słabość do nich ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.