sobota, 21 października 2017

Skulls - #clairestelle8halloween Challenge

Cześć,
przychodzę do Was z kolejnym mani na Wyzwanie #clairestelle8halloween. Tematem dzisiaj są Czaszki. Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co wymyśliłam.

Hi,
I come to You with another manicure for #clairestelle8halloween Challenge. The theme today is Skulls. I hope You'll like what I came up with.


Jako bazę dla tego zdobienia nałożyłam dwie warstwy My Secret Dressed In Black i jedną warstwę Kiko 493 Vino Perlato. Była bardzo shimmer'owa i w ciekawy sposób wyglądała spod stempli.

As a base for this nail art I applied two coats of My Secret Dressed In Black and one coat of Kiko 493 Vino Perlato. It was very shimmery and peeked from underneath the stamping in an interesting way.


Pierwszy wzorek jaki odbiłam pochodzi z płytki MoYou London Gothic 04. Użyłam lakieru do stempli Born Pretty Store #444. Nie jest to aż tak widoczne tutaj, ale wzór ten przypominał mi ramę witraża. Dwa następne obrazki jakie dodałam to naklejki stemplowe, oba odbite Kaleidoscope by El Corazon 01 Black i pokolorowane bielą Safari 56. Czaszka pochodzi z płytki B. Loves Plates B.09 Spooky Halloween, a nagrobek z płytki MoYou London Gothic 01.

The first design I stamped came from MoYou London Gothic 04 plate. I used Born Pretty Store #444 stamping polish. It's not as visible here, but the design reminded me a bit of a stained glass window frame. The two next images I added were stamping decals, both stamped with Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and coloured with Safari 56 white. The skull comes from B. Loves Plates B.09 Spooky Halloween plate and the tombstone from MoYou London Gothic 01 plate.


Tak jak zawsze zabezpieczyłam stemple top coat'em Kads żeby uniknąć rozmazywania i dodałam jedną warstwę INM Out The Door.

Just like I always do I secured the stamping with Kads top coat to avoid smudging and added one coat of INM Out the Door.


Poniżej możecie zobaczyć płytki jakich użyłam..

Below You can see the plates I used..

Źródło: http://blovesplates.com/


Źródło: http://moyou.co.uk/


Źródło: http://moyou.co.uk/
..i większość produktów.

..and most of the products.


Zostało już tylko kilka tematów w tym Halloween'owym Wyzwaniu!

Only a few themes left in this Halloween Challenge!

Źródło: IG @clairestelle8

8 komentarzy:

  1. Chociaż czaszek nie lubie to mani wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Niektóre Halloween'owe tematy nie każdemu podchodzą ;)

      Usuń
  2. Ja w tym roku nie zrobię Halloweenowego mani, jakoś mi z tym nie po drodze... dobrze, że przynajmniej się napatrzę :-D Super zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze sporo czasu zostało, może jednak coś Ci się uda zmalować. Chociaż wiem jak to jest jak czasem mimo chęci wszystko staje kantem ;) Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  3. Twoja kolekcja płytek halloweenowych jest niesamowita. :D Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe to chyba największa z moich wielu słabości :) Dziękuję!

      Usuń
  4. No i po raz kolejny stworzyłaś świetne mani! Uwielbiam u Ciebie tą dbałość o szczegóły m.in. takie jak idealnie dobrana baza pod stemple. Ps. też mam Vino Perlato - uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! To, że tak odbierasz moje mani na prawdę wiele dla mnie znaczy :) Ja ogólnie Kiko bardzo lubię.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.