sobota, 14 października 2017

Creepy Carnival - #clairestelle8halloween Challenge

Cześć Wam!
Dzisiaj jest dzień Koszmarnego Karnawału w Wyzwaniu #clairestelle8halloween i muszę przyznać, że to był dla mnie ciężki temat. Oczywiście pierwszą myślą były klauny i koniec końców własnie to zrobiłam. Brałam jednak też pod uwagę inne pomysły, takie jak diaboliczne wróżki i dom dziwolągów. W końcowym rozrachunku najbardziej oczywista opcja wyglądała najlepiej, więc mamy morderczego klauna!

Hi there!
It's Creepy Carnival day in #clairestelle8halloween Challenge and I have to say it was a tough theme for me. Off course my first thought was clowns and that's what I ended up doing. I did also considered a bunch of other ideas thought, like diabolic fortunetellers and a house of freaks. In the end the most obvious option looked best, so killer clown it is!


Lakiery bazowe jakich użyłam to My Secret Dressed In Black i Safari 56. Nałozyłam po dwie warstwy każdego i zaczekałam aż całkiem wyschną.

The base polishes I used were My Secret Dressed In Black and Safari 56. I applied two coats of each and waited for them to dry completely.


Na białych paznokciach mam dwie naklejki stemplowe i bardzo adekwatny napis (CARN EVIL :D). Wszystkie te wzorki pochodzą z płytki Bundle Monster BM-S244 i odbiłam je lakierem Kaleidoscope by El Corazon 01 Black. Obrazki były pokolorowane następującymi lakierami do stempli Kads: #4 Orchid, #9 Yellow, #10 Light Pink, #11 Grass Green, #28 Aqua Blue oraz Kaleidoscope by El Corazon 13 True Red.

On the white nails I have two stamping decals and a very adequate sign (CARN EVIL :D). All of these designs come from Bundle Monster BM-S244 plate and I stamped them with Kaleidoscope 01 Black. The images were coloured with the fallowing Kads stamping polishes: #4 Orchid, #9 Yellow, #10 Light Pink, #11 Grass Green, #28 Aqua Blue and Kaleidoscope by El Corazon 13 True Red.


Czarne paznokcie mają na sobie kolorowe baloniki. Pomyślałam, że jest to coś co będzie pasować do karnawałowego tematu tego mani. Odbiłam je kilkoma lakierami do stempli, których używałam wcześniej. Sam wzór pochodzi z płytki Bundle Monster BM-XL30.

The black nail have a bunch of colourful balloons on them. That's something I thought would match the carnival theme of this manicure. I stamped them with some of the same stamping polishes I used before. The design itself comes from Bundle Monster BM-XL30 plate.


Dokończyłam ten manicure poprzez dodanie sporej ilości krwi. Możeby zobaczyć czerwony rozbryzg wszędzie. Krew cieknie z powierzchni baloników i maja one krwawe odciski rąk. Wszystkie wzory jakie tutaj widzicie pochodzą z płytki Lina Nail Art Supplies Make You Mark 01, odbiłam je lakierem Kaleidoscope by El Corazon 13 True Red. Kiedy zdobienie było ukończone zabezpieczyłam je top coat'em Kads i dodałam top coat Golden Rose Matte.

I finished this manicure by adding a fair amount of blood. We can see red splatter everywhere. The balloons have blood dripping from the surface and some bloody hand prints. All of the designs You can see here came from Lina Nail Art Supplies Make You Mark 01, I stamped them with Kaleidoscope by El Corazon 13 True Red. When the nail art was completed I secured it with Kads top coat and added Golden Rose Matte top coat.


Poniżej możecie zobaczyć płytki jakich użyłam..

Below You can see the plates I used..

Źródło: http://bundlemonster.com/
Źródło: https://bundlemonster.com/
Źródło: http://linanailartsupplies.com/

..i wszystkie pozostałe produkty.

..and all of the other products.


Następne w kolejce - Dynie!

Coming up next - Pumpkins!

Źródło: IG @clairestelle8

10 komentarzy:

  1. Kurcze, dla mnie jak karnawał, to przede wszystkim swietne zabawa, wiec nie wiem co bym wymyslila. Ale motyw klaunow ostatnio jest pokazywany jako straszne postaci, ze idealnie sie wpisuje w temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie przepadam za klimatem cyrku itp., dlatego temat wydał mi się dośc trudny. Koniec końców postawiłam na klauna, bo mialam idealna płytkę do tego :)

      Usuń
  2. Wyszło genialnie :) Paznokcie nawet nawiązują trochę do filmu "To", który polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ostatnio ze względu na film i nowe wydanie książki motyw klaunów jest bardzo mocno "na tapecie". Byłam nawet w kinie na "To".

      Usuń
  3. Mnie motyw klauna nie przeraża za bardzo, ale paznokcie wyszły super. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam z tych bojaźliwych też nie jestem, ale jednak jak zobaczyłam temat to od razu na myśl przyszły klauny :) Dziękuję!

      Usuń
  4. Wow! Szaleństwo! Te paznokcie wyglądają naprawdę niepokojąco! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe super słyszeć! Czyli udało się stworzyc klimat!

      Usuń
  5. Niesamowite - ja bym chyba nie miała pomysłu co by zmalować na taki temat! Genialnie wymyśliłaś te baloniki - pasują idealnie to tego koszmarnego clowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadanie miałam trochę ułatwione, bo płytka z BM aż wołała :D Jak ja kupowałam to trochę się zastanawiałam czy kiedykolwiek jej użyję.. Cieszę sie bardzo, że mani uważacie za udane!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.