piątek, 6 grudnia 2019

Santa Claus - #glamnailschallengedec

Cześć,
pomyślałam, że 6ty grudnia będzie idealną datą żeby pokazać Wam mój drugi manicure na GlamNailsChallenge, ponieważ obecny temat to Święty Mikołaj.

Hi,
I thought 6th December would be a perfect date to show You my second manicure for GlamNailsChallenge, because the current theme is Santa Claus.


Kolorem bazowym jakiego użyłam w tym mani jest China Glaze Lubu Heels. Nałożyłam dwie warstwy tego lakieru na jedną warstwę zwykłej czerni (Kiko 275 Black).

The base colour I used for this manicure is China Glaze Lubu Heels. I applied two coats of this polish over one coat of a plain black polish (Kiko 275 Black).


Na większości moich paznokci możecie zobaczyć urocze śnieżynki z płytki Uber Chic Beauty Holiday Jingle. Odbiłam je lakierem Kaleidoscope by El Corazon 02 White.

On most of my nails You can see some lovely snowflakes from Uber Chic Beauty Holiday Jingle plate. I stamped them with Kaleidoscope by El Corazon 02 White.


Tym razem cała uwaga należy się mojemu palcowi serdecznemu, ponieważ tam umieściłam Świętego Mikołaja. Zrobiłam naklejkę stemplową używając wzoru z płytki MajorDijit 17. Kontury są odbite czarnym lakierem do stempli Born Pretty Store i wypełnione Kaleidoscope by El Corazon 02 White,13 True Red, OPI Tiramisu For Two.

This time the spotlight belongs to my ring finger, because that's where I put Santa Claus. I did a stamping decal using a pattern from Major Dijit 17 plate. The contours are stamped with Born Pretty Store black stamping polish and filled in with Kaleidoscope by El Corazon 02 White,13 True Red, OPI Tiramisu For Two.


Manicure zabezpieczyłam top coat'em Kads Smudge Resistant i INM Out The Door.

I secured the manicure with Kads Smudge Resistant top coat and INM Out The Door.


Jeśli jesteście ciekawi co przygotowali inni uczestnicy na ten temat, idźcie na Instagram #glamnailschallengedec.

If Your interested what did the other participants prepared for this prompt, go to Instagram #glamnailschallengedec.

Żródło: IG @nbnailart

2 komentarze:

  1. This is a super great mani, Santa looks good and I like the CG as base :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so happy You like my manicure! Thank You!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.