wtorek, 10 grudnia 2019

Reindeer - #glamnailschallengedec

Hej,
czas na mani z Reniferem w GlamNailsChallenge. Już od jakiegoś czasu chciałam zrobić kombinację z kratką na paznokciach i reniferowymi motywami a ten prompt był idealną okazją.

Hey,
it's time for Reindeer manicures in GlamNailChallenge. For some time I wanted to do the combination of checkered nails with reindeer motives and this prompt was the perfect opportunity.


Zdecydowałam się na zieleń i złoto. Lakierem bazowym jakiego użyłam jest Kiko 534 Green Forest. Nałożyłam dwie cienkie warstwy.

I decided to go with green and gold. The base polish I used is Kiko 534 Green Forest. I applied two thin coats.


Na tej bazie odbiłam wzorek kratki z płytki Lina Nail Art Supplies 4 Seasons Winter 03 używając lakieru Kaleidoscope by El Corazon 01 Black.

Over this base I stamped a checkered design from Lina Nail Art Supplies 4 Seasons Winter 03 plate using Kaleidoscope by El Corazon 01 Black.


Tak zostawiłam część paznokci, a na serdecznym i środkowym dodałam trochę złota. Odbiłam renifera i zwrot "happy winter to all" używając lakieru B. Loves Plates BLP05 B. a Royal Gold. Oba wzorki również pochodzą z płytki Lina Nail Art Supplies 4 Seasons Winter 03.

I left part of my nails like that and on my ring and middle finder I added a bit of gold. I stamped a reindeer and the phrase "happy winter to all" using  B. Loves Plates BLP05 B. a Royal Gold. Both stamping designs also come from Lina Nail Art Supplies 4 Seasons Winter 03 plate.


Na koniec dodałam też matowy top coat.

At the end I also added a matte top coat.


Jak Wam się podoba to zdobienie? Czekacie na więcej mani do GlamNailsChallenge???

How did You like this nails art? Are You waiting to see more GlamNail Challenge manicures???

Źródło: IG @nbnailart


6 komentarzy:

  1. Loving your mani. The green is pretty (Kiko addict here!) and love the gold too. Looks good matte :-D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.