środa, 11 grudnia 2019

Snowflakes - #glamnailschallengedec

Cześć,
dzisiaj mam króciutki post, tylko żeby pokazać Wam moje najnowsze dzieło na GlamNailsChallenge. Tematem są Śnieżynki.

Hi,
today I have a very short post, just to show You my newest creation for GlamNailsChallenge. The theme is Snowflakes.

 
 Do wykonania tego mani użyłam następujących produktów:

 To create this manicure I used the fallowing products:

- Kiko 275 Black
- ILNP Downpour
- Lina Nail Art Supplies 4 Seasons Winter 03 plate
- B. loves plates B. a Royal Gold stamping polish




 

Źródło: IG @nbnailart


4 komentarze:

  1. gdy zobaczyłam to zdobienie na insta, wiedziałam już że przy najbliższej okazji zamówię sobie ten złoty lakier, choć wcześniej nie czułam takiej potrzeby ;) wyszło przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the blue and this looks good :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's amazing, so deep and sparkly. ILNP makes great polishes. Thank You!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.