wtorek, 3 grudnia 2019

Candles - #glamnailschallengedec

Hej,
w ostatniem momencie zdecydowałam, że najlepszy i najbardziej motywujący do pracy sposób żeby wejść w świąteczny nastrój to przyłączyć się do zdobieniowego wyzwania. Więęęęc, oto mój pierwszy manicure w tegorocznym GlamNailsChallenge December prowadzonym przez mega utalentowaną @nbnailart na Instagramie.

Hey,
At the last moment I decided that the best and most motivating way to get into the Christmas mood is to join a nail art challenge. Soooo, here's my first manicure in this year's GlamNailsChallenge December hosted by the extremely talented @nbnailart on Instagram.


Dokładnie jak w tytule, pierwszy temat to Świece. Przy tym temacie zrobiłam co tradycyjnego, więc jest sporo zieleni, czerwieni i złota :) Najbardziej bożonarodzeniowe kolory ze wszystkich.

Just like the title says, the first theme is Candles. For this theme I did something traditional, so there's a lot of green, red and gold :) The most christmassy colours of all.


Większość moich paznokci pokryta jest nisamowitym Kiko 533 Pearly Golden Green. Jest to świetny lakier i nie ma nic wspólnego z perłowym wykończeniem. To combinacją złotego i zielonego mikro brokatu w zielonej bazie. Cieszę się, że znalazłam tą markę i kupiłam sporą ilośc ich lakierów, bo wygląda na to, że je wycofali.. Nie mam pojęcia dlaczego, kocham ich lakiery miłością wielką i myślę, że ich jakość jest niesamowita, część z nich (jak ten) wygląda niemal jak lakiery indie. Dlaczego, ah dlaczego nie są już dostępne..

Most of my nails are covered with the wonderful Kiko 533 Pearly Golden Green. This polish is great and has nothing to do with a pearly finish. It's a combination of gold and green micro glitter in a green base. I'm happy I found this brand and got my share of their polishes, because it looks like they discontinued the line.. I have no idea why, I truly love their polishes and think they have amazing quality, a bunch of them (like this one) look almost like indie polishes. Why, oh why are they no longer available..


No cóż, wypłakałam się Wam trochę na ramieniu, a teraz wracajmy do mojego obecnego mani. Paznokcie akcentowe są czerwone i użyłam tu kolejnego pięknego lakieru od Kiko - 493 Vino Perlato. Ten lakier jest dość podobny do zielonego - błyszczący, świąteczny i niesamowity :D

Well, I cried a bit on You shoulder, now lets get back to my current manicure. My accent nails are red and for them I used another beautiful polish from Kiko - 493 Vino Perlato. This polish is quite similar to the green one - sparkly, festive and amazing :D


Przechodząc do najważniejszej części tego mani, czyli świeczek, zrobiłam stemplowe naklejki, bo jestem na prawdę kiepska w malowaniu od ręki. Wzorek pochodzi z płytki Born Pretty Store BP-121 i odbiłąm go lakierem do stempli Kads 15 Light Brown. Kolory użyte do pokolorowania świeczek to: Kiko 533 Pearly Golden Green, Kiko 493 Vino Perlato, Kads 20 Gold, Color Club Macaroon Swoon, Color Club Daisy Does It.

Moving on to the most important part of this manicure which is the candles, I did stamping decals because I'm really bad in freehand painting. The design comes from Born Pretty Store BP-121 plate and I stamped it with Kads 15 Light Brown stamping polish. The colours used to fill in the candles are: Kiko 533 Pearly Golden Green, Kiko 493 Vino Perlato, Kads 20 Gold, Color Club Macaroon Swoon, Color Club Daisy Does It.


Mam nadzieję, że podoba Wam się moja propozycja w tym temacie. Wszystkie zdobienia przygotowane na wyzwanie możecie zobaczyć na IG #glamnailschallengedec. Poniżej zaś są wszystkie tematy.

I hope You like my proposition for this theme. You can see all the manicures prepared for the challenge on IG #glamnailschallengedec. Below on the other hand are all the themes.

Źródło: IG @glamnailschallenge

4 komentarze:

  1. This is just the best! I love the Kikos and the design :-D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam te lakiery KIKO. Wielka szkoda, ze juz ich nie produkuja, bo mieszkajac we wloszech w koncu moglabym miec do nich pelen dostep dostep ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też strasznie ubolewam... Mam chyba ze dwa pudełka ich lakierów i myślę, że będzie mi żal jak mi się skończą..

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.