wtorek, 31 grudnia 2019

Fireworks - #glamnailschallengedec

Hej,
co powiecie na multichromowe fajerwerki na paznokciach sylwestrowych?

Hey,
what do You think about multichrome fireworks on New Year's Eve nails?


Oczywiście taka kombinacja najlepiej wygląda na czerni, więc jako bazę nałożyłam Kiko 275 Black

Of course this combination looks best over black, so as a base I applied Kiko 275 Black.


Wzorek fajerwerków pochodzi z płytki Clear Jelly Stamper CJSH-48 Pop The Bubbly. Do stemplowania użyłąm lakierów Colour Alike B. a Mars, B. a Supernova, B. a Wenus.

The fireworks design comes from Clear Jelly Stamper CJSH-48 Pop The Bubbly plate. For the stamping I used Colour Alike B. a Mars, B. a Supernova, B. a Wenus polishes.




4 komentarze:

  1. jeszcze nigdy nie miałam fajerwerków na paznokciach, bo brakuje mi takiego wzoru w stemplowej kolekcji, ale twoje bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to mam nawet chyba na kilku płytkach fajerwerki :D Dzięki za miłe słowa!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.