niedziela, 14 czerwca 2020

International Stamping Nail Day (24th March)

Cześć,
minęło tyle czasu od kiedy coś publikowałam. Przez ostatnie miesiące sporo się działo w moim życiu i przez większość czasu nie miałam siły czy ochoty na paznokcie. Teraz jest mniej nerwowo, więc może będziecie oglądać więcej moich zdobień.

Hi,
it's been so long since I posted. These past months I had a lot going on in my life and most of the time I just didn't have the energy or will to do my nails. Nowadays it's less hectic, so perhaps You'll be seeing more of my nail art.

Źródło: IG @b.lovesplates
Na początek chciałabym pokazać Wam moje świeższe prace. Przez świeższe mam na myśli z marca :D Wtedy Ania z B. Loves Plates prowadziłą konkurs z okazji International Stamping Nail Day (24 marca).

Wiecie jak kocham stemple, prawda? Zdecydowanie musiałam wziąć udział w tym konkursie. Mani jakie stworzyłam są poniżej.

First of I'd like to show You my more recent work. By more recent I mean from march :D That's when Ania from B. Loves Plates hosted a contest celebrating International Stamping Nail Day (24th March).

You all know how I love stamping, right? I absolutely had to participate in this contest. The manicures I created are below.


Produkty użyte w tym zdobieniu to:

Kiko 203 French White For Tips
El Corazon Kaleidoscope 71 Pink Neon
płytka B. Loves Plates B.00 Rainbow and Unicorns
płytka Bundle Monster BM-XL355
P2 Gloss Goes Neon 010 Spaceshot


Products used in this nail art are:

Kiko 203 French White For Tips
El Corazon Kaleidoscope 71 Pink Neon
B. Loves Plates B.00 Rainbow and Unicorns plate 
Bundle Monster BM-XL355 plate
P2 Gloss Goes Neon 010 Spaceshot



Drugie zdobienie:

Second nail art:



Użyłam:

Golden Rose Ice Chic 137
ILNP Rouge
ILNP Legacy
płytki Lina Nail Art Supply License To Be Sexy 02

I used:

Golden Rose Ice Chic 137
ILNP Rouge
ILNP Legacy
Lina Nail Art Supply License To Be Sexy 02 plate



Trzecie:

Third:



Użyte produkty:

Color Club Under The Black Light
płytka Uber Chic Beauty Lovely Leaves 02
El Corazon Klaeidoscope Black
tint'y

Products used:

Color Club Under The Black Light
Uber Chic Beauty Lovely Leaves 02 plate
El Corazon Klaeidoscope Black
sheer tints


Bardzo się cieszę, że wzięłam udzieł w konkursie ISND. To była fajna zabawa, przypomniałąm sobie jak kocham zdobienie paznokci i nawet dostałam nagrodę od Ani. Jedną płytkę do stempli i dwa lakiery do stempli do wyboru.

I'm glad I took part in the ISND contest. It was a lot of fun, it reminded me how I love nail art and I even got a prize from Ania. One stamping plate and two stamping polishes of my choice.  

 

6 komentarzy:

  1. Wszystkie zdobienia cudne <3 Jeszcze nigdy nie używałam stempli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za miłe słowa. Polecam ogromnie tą metodę. Teraz dostępność płytek i lakieróœ jest ogromna i można uzyskać super efekty.

      Usuń
  2. These are some amazing nail arts :-D

    Good to see you back! I missed all of 2018 and early 2019 with blogging! Was very glad to get back to it though :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! Nice to see You like them!

      I hope I'll make the time for blogging again.

      Usuń
  3. wszystkie 3 prace ogromnie mi się podobają <3 gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Miło mi bardzo, a nagroda ogromnie mnie ucieszyła.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.