wtorek, 3 grudnia 2019

Advent Calendars 2019

Cześć!
Wiem, że nie zrobiłam zbyt wiele jesiennych mani w tym roku, ale czuję, że już czas wprawić się w świąteczny nastrój. W tym celu chciałabym pokazać Wam moje Kalendarze Adwentowe i co dostałam w pierwszych okienkach. 

Na początek - mój słodki kalendarz. Każdego roku staram się kupić chociaż jeden kalendarz adwentowy i zazwyczaj jest to tylko czekoladowy kalendarz. W tym roku mój wybór padł na Kinder Chocolate, ale kupowałam go w pośpiechu i nawet nie zerknęłam na tył żeby zobaczyć co ma w środku.. Jestem przyzwyczajona do czekoladek w różnych świątecznych kształtach w moim kalendarzu i automatycznie założyłam, ten też taki będzie. Ale jednak nie jest.

Hello!
I know I didn't do a lot of Autumn manicures this year, but I feel it's time to get into the Christmas mood. To do so I'd like to show You my Advent Calendars and what I got in the first windows.

First of - my sweet calendar. Every year I try to get at least one advent calendar and usually it's just a chocolate calendar. This year Kinder Chocolate was my choice, but I got it while being in a hurry and didn't even look on the back to see what's inside.. I'm quite used to having chocolates in different Christmas related shapes in my calendar and I automatically assumed this one would be like that. It isn't though.


Mój drugi kalendarz w tym roku jest z Glam Shop'u i jest wypełniony cieniami do powiek! Trochę się wahałam przed zakupem.. Pytałam sama siebie czy na prawdę potrzebuję 24 nowych cieni. Ostatecznie nie mogłam się oprzeć :) Tylko spójrzcie jak niesamowicie on wygląda i uwierzcie mi, wnętrze jest jeszcze lepsze.

Wiem, ponieważ przed zakupem kalendarza zajrzałam na stornie sklepu w ukryty link z zawartością.

My second calendar this year is from Glam Shop and it's filled with eye shadows! I struggled a bit before getting this one.. I asked myself if I really need 24 new eye shadows. Ultimately I couldn't resist it :) Just look how amazing it looks and believe me, the inside is even better.

I know because before I bought this calendar I had a little peak of what's inside through the hidden link on the store's web site. ;)


Na koniec (przynajmniej na razie) chcę Wam pokazać co dostałam w pierwszych okienkach kalendarza. Mini Kinder czekoladkę i ultra matowy cień o nazwie Czeko Czeko. Na prawdę słodki duet, prawda? 

Po koniec grudnia dodam zdjęcie wszystkich cieni jakie dostałam w Kalendarzu Adwentowym Glam Shop, więc koniecznie zajrzyjcie do tego postu za jakiś czas.

Lastly (at least for now) I want to show You what I got in the first windows of my calendars. A mini Kinder Chocolate and an ultra matte eye shadow named Czeko Czeko. Really sweet duet don't You think?

In the end of December I'll add a photo of all the eye shadows I got in the Glam Shop Advent Calendar, so be sure to visit this post again in a while.


Dzisiejszy post nie jest związany z paznokciami, ale pomyślałam że może być dobrą zapowiedzią zimowych i świątecznych mani, który niedługo się pojawią.

Today's post isn't nail related, but I thought it can make a good start for the winter and Christmas themed manicures coming up next.

1 komentarz:

  1. Good Advent Calendars. I have the Ciate polish and a 12 Day of Coffee! Nail Polish and Coffee addict :-D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.