piątek, 19 lutego 2016

REVIEW: Qgirl 002

Hej,
tym razem mam dla Was recenzję płytki do stemplowania :) Płytkę Qgirl 002 dostałam od Born Pretty Store i poniżej możecie zobaczyć jak ona wygląda, jak działa i kilka mani, jakie zrobiłam przy jej użyciu.

Hey,
this time I've got a plate review for You :) I got the Qgirl 002 plate from Born Pretty Store and below You'll see how it looks like, how it works and some manicures I did using it.


Płytka jest standardową okrągłą płytką o średncy około 5,5cm. Ma z tyłu papierowe zabezpieczenie, więc krawędzie nie są specjalnie ostre. Jak zazwyczaj przy płytkach, miała ona na wierzchu niebieską folię ochronną. Na tej płytce możemy znaleźć trzy rodzaje krzyży, których możemy używać jako całopaznokciowe wzorki. Mierzą około 1,5x2,0cm lub więcej. Mamy wzór cmentarza, niepokojące drzewo i trochę zombiakowych rąk wystających z ziemi. Pojedyncze wzory jakie możemy tutaj znaleźć to dwie trumny, krzyż i dużego kościotrupa. Poniżej zobaczycie jak każdy z tych wzorów wygląda na papierze, użyłam do odbijania Colour Alike King Of Black.

Płytkę możecie znaleźć TUTAJ, obecnie jest przeceniona i kosztuje 2,09$. Dostawa z BPS jest zawsze darmowa.

The plate is a standard round plate that has 5,5cm in diameter. It has a paper protection on the back, so the edges aren't especially sharp. As usuall when it comes to plates, there was a blue film over it. On this plate we can find three kinds of crosses, which we can use as a full nail design. They measure about 1,5x2,0cm or more. We have a cemetery design, a creepy tree and some zombie hands sticking from the ground. The single designs we can find here are two coffins, a cross and a big skeleton. Below You'll see how each of these designs looked on paper, I used Colour Alike Kind Of Black to stamp them.

You can find this plate HERE, at this moment it's on sale and it costs 2,09$. The shipment from BPS is always free.


Wzory nie odbiły się idealnie. Kiedy używałam tej płytki musiałam kilka razy próbować zanim obrazki przeniosły się odpowiednio. Nie jest to trudne, ale na pewno trzeba dostosować jak mocno zbieramy nadmiar lakieru i pod jakim kątem. Kierunek ściągania też ma tu duże znaczenie, przynajmniej dla mnie. Zauważyłam na przykład, że cmentarz lepiej się ściąga od brzegu płytki do środka wzoru. Nagrobki nie mają wtedy luk i nie kończy się to ogromną plamą lakieru po prawej stronie wzoru. Zazwyczaj ściągam lakier dokładnie w odwrotnym kierunku, ale tutaj w ten sposób jest lepiej. Te kwestie mogą dotyczyć tylko mojej płytki, tej partii albo po prostu mnie jako osoby. Wiemy wszyscy jak bardzo indywidualną sprawą jest stemplowanie.

Poniżej są mani jakie zrobiłam przy użyciu tej płytki. Jak widzicie mimo, że wzory nie odbijały się idealnie za każdym razem, udało mi się osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty na paznokciach.

The designs didn't stamp perfectly. When I used this plate I had to try a few times before I got the images to transfer properly. It's not difficult, but You deffinately have to adjust how hard You scrape the excess of nail polish and udner what angle. The direction of scraping also matters a lot here, at least for my. I observed for example that the cemetery scrapes better from the the edge of the plate into the middle of the design. The headstones don't have gaps then and I don't end up with a large spot of nail polish on the right side of the design. Usually I scrape in the opposite direction, but here it's just better this way. These issues might concern just my plate, this batch or just me as a person. We all know that stamping is a very individual matter.

Below are some manicures I did using this plate. As You can see even though the designs didn't stamp perfectly each time, I managed to achieve satisfying results on my nails.

What's Halloween Without A Graveyard!


Multichrome + Qgirl


Projekt Tęcza II: Tydzień 5 - Granatowy

Pamiętajcie, że w czasie zakupów w sklepie Born Pretty Store możecie dostać 10% rabat z kodem HMG10 z mojego bloga. Przesyłka jest darmowa!
 
Remember that while shopping in Born Pretty Store You can get a 10% discount with the code HMG10 from my blog. The shipping is free!

10 komentarzy:

  1. fajna płytka i oczywiście wszystkie mani świetne! podoba mi się lakier z 1 zdobienia, a to ostatnie to jedno z moich ulubionych na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie słyszeć :) Na lakier z pierwszego zdobienia musiałam polować, bo to limitka Giver, niedostępna była u nas. Ooooo to ogromnie się cieszę, że drzewka tak się spodobały :)

      Usuń
  2. płytka wydaje się być monotematyczna, ale pokazałaś, że można wykorzystać ją do różnych zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zdarza się, że płytki tematyczne kojarzą nam się tylko z tym konkretnym tematem, a tak na prawdę możliwości są ogromne :)

      Usuń
  3. Świetna płytka, świetnie ją wykorzystałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śmieszna ta płytka, ostatnie drzewka podobały mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi się spodobała na Halloween, a tu udało się nawet całkiem inną kompozycję stworzyć :)

      Usuń
  5. Mam tą płytkę i z mojego egzemplarza wszystkie wzory pobierają się bez prześwitów (może jest lepiej wyżłobiona?). W każdym razie uwielbiam ją! A z tych mani co pokazałaś najlepsze jest to z krzyżykami <3 cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo widzisz tak czułam, że konkretne egzemplarze czy partie mogą się różnić. No i od stemplującego na pewno też to zależy ;) Cieszę się bardzo, że mani przypadło do gustu!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.