sobota, 23 stycznia 2016

Projekt Tęcza II: Tydzień 2 - Różowy

Project Rainbow II: Week 2 - Pink

Cześć,
jutro jest ostatni dzień żeby wysłać prace na drugi tydzień Projektu Tęcza II ze stronki Kociołek Rozmaitości. Tym razem kolorem przewodnim jest różowy. Zdecydowałam się zrobić różowe, neonowe skittles i stemple. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Hi,
tomorrow is the last day to submit artwork for the second week of Project Rainbow II on Kociołek Rozmaitości. This time the featured colour is pink. I decided to do pink, neon skittles and some stamping. Hope You'll like it!



Do moich skittles'ów pomalowałam paznokcie pięcioma różowymi lakierami do paznokci:
- kciuk - Color Club Warhol
- wskazujący - Color Club Poptastic
- środkowy - Color Club Flamingo
- serdeczny - Color Club Feathered Hair Out Of There
- mały - Colour Alike Maniurka

Prawie wszystkie te lakiery były nałożone w trzech warstwach, tylko Color Club Warhol był całkowicie kryjący przy dwóch.

For my skittles manicure I painted my nails with five pink nail polishes:
- thumb - Color Club Warhol
- index finger - Color Club Poptastic
- middle finger - Color Club Flamingo
- ring finger - Color Club Feathered Hair Out Of There
- pinky - Colour Alike Maniurka

Almost all of these nail polishes were applied in three coats, only Color Club Warhol was fully opaque in two.


Zazwyczaj nie jestem przesadną fanką "róż", ale tym razem nie tylko użyłam całej palety różowych odcieni, odbiłam też trochę serc na nich. Ten wzorek sprawił, że manicure zrobił się strasznie słodki, ale może mógłby to być wstęp do tematycznych paznokci z okazji Walentynek na moim blogu ;)

I'm usually not a very "pink" person, but this time I not only used a full range of pink shades, I also stamped some hearts over them. This design made the manicure terribly sweet, but perhaps it can be a prelude to Valentine's Day themed nails on my blog ;)




















Wzór jaki wybrałam pochodzi z płytki Uber Chic 6-01. Odbilam go za pomocą lakieru do stempli Colour Alike Kind Of Black.

The design I chose comes from Uber Chic 6-01 plate. I stamped it with Colour Alike Kind Of Black stamping nail polish.


Poniżej możecie zobaczyć płytkę i lakiery jakich użyłam do stworzenia tego mani.

Below You can see the plate and nail polishes I used to create this manicure.

Źródło: http://uberchicbeauty.com/
 

Zobaczcie koniecznie również inne propozycje na manicure albo makijaż w kolorze, który jest tematem tego tygodnia na stronie Kociołek Rozmaitości.

Be sure to check out other manicure or make-up propositions for this weeks theme colour as well on the site Kociołek Rozmaitości.

Projekt Tęcza II

29 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie, w sam raz na walentynki ;), a ta płytka wygląda rewelacyjnie, tyle możliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzeczywiście wyszło baaaardzo walentynkowo :D Hehe jak na mnie to aż za bardzo nawet! Płytka jest śliczna, mają niesasmowity dryg do tworzenia nietuzinkowych wzorów.

      Usuń
  2. Cudnie ! Idealnie dobrałaś kolory - Poptastic i Flamingo są prześliczne. I ten wzór w serducha pasuje idealnie. Płytki UC chodzą za mną od dawna - może jak będę mieć przypływ gotówki to sobie jakieś sprawię, bo wzory mają niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę siedziałam nad pudełkami z lakierami ;) Nawet nie zdawałam sobie sprawy ile różowych lakierów mam :D Super, że się podoba! Płytki są na prawdę warte zakupu.

      Usuń
  3. Fajny, walentynkowy manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko <3 Swoją drogą przepiękne paznokcie wyhodowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zęby bolą :D Nie mogę narzekać, w końcu odrosły i nawet nieźle się trzymają (nie zapeszać!).

      Usuń
  6. Super chociaż też za różem nie przepadam zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nooo ja od czasu do czasu noszę, ale też dość rzadko ;)

      Usuń
  7. Wyszło bardzo walentynkowo! Cudne zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe wstęp do walentynkowych mani, Dzięki!

      Usuń
  8. i nawet ombre wyszło ^^ bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa no w sumie, zabrakło mi określenia i napisałam skittles'y w różu :D Dzięki śliczne!

      Usuń
  9. piękne serduszka i cudowna płytka! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa dziękuję, dziękuję. Płytka jest jak najbardziej zacna ;)

      Usuń
  10. ale boski wzór! przecudne te pazurki :) dopytam tylko, który CC krył po 2 warstwach? bo chyba coś w tekście uciekło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak uważasz. Oooo faktycznie, to Warhol krył najlepiej ;)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.