niedziela, 20 grudnia 2015

Śnieżynki!

Snowflakes!

Cześć :)
Macie śnieg tej zimy? Nie? Ja też nie, więc obejrzyjmy trochę śnieżynek na moich paznokciach zamiast za oknem.

Hi :)
Do You have snow this winter? No? Me neither, so let's see some snowflakes on my nails instead outside the window.


Piękny niebieski brokat jaki możecie zobaczyć na moich paznokciach to ostatni brokat od Dewi jaki mam - Dewi L55. Nałożyłam go dwie warstwy na kremowej bazie. Kremowy lakier jaki mam pod spodem to Miyo Mini Drops No 67 Malachit.

The beautiful blue glitter You see on my nails is the last glitter from Dewi I have - Dewi L55. I applied two coats of it on a cream base. The cream polish I have underneath is Miyo Mini Drops No 67 Malachit.




















Na środkowym i serdecznym palcu odbiłam śnieżynkowy wzór z płytki Uber Chic Christmas 01. Ten obrazek to odwrócony wzór, więc zamiast odbijania śnieżynek odbijamy właściwie przestrzeń dookoła nich. Posiadanie takich wzorów jest użyteczne. Nie byłabym w stanie odbić śnieżynek żadnym znanym mi brokatowym lakierem na czarnej bazie, a w ten sposób łatwo osiągnęłam taki efekt.

On my middle and ring finger I stamped a snowflake design from Uber Chic Christmas 01 plate. This image is a reverse design, so instead of stamping the snowflakes, we actually stamp the area around them. It's useful to have images like this. I wouldn't be able to stamp snowflakes with any known to me glitter polish on a black base and this way I can easily achieve the effect.


Czarny lakier jakim stemplowałam to lakier do stempli Colour Alike Kind Of Black. Jak widzicie jest bardzo kryjący, nie ma w moim wzorze żadnych prześwitów. Zazwyczaj do stempli używam My Secret Dressed In Black, ale przy odwróconych wzorach trzeba być na prawdę pewnym, że nasz lakier pokryje całkowicie bazę. Colour Alike sprawdził się świetnie. Kolejną zaletą tego lakieru do stempli jest fakt, że łatwo się zmywa. Kiedy chodzi o stemple w ogóle, ale szczególnie o czarne jest to ważna kwestia. Nie chcemy żeby nasz lakier rozmazał się po skórkach albo je zabarwił podczas czyszczenia.

The black polish I stamped with is Colour Alike Kind Of Black stamping polish. As You can see it's very opaque, there are no sheer spots on my design. I usually use My Secret Dressed In Black for stamping, but with reverse designs we have to be really sure that our polish covers the base perfectly. Colour Alike did a great job. Another advantage of this stamping polish is that it cleans easily. When it comes to stamping in general, but especially with black that's an important thing. We don't want the polish to smudge all around our cuticles or stain them when we do our clean up's.


Poniżej są produkty jakich użyłam żeby stworzyć to mani.

Below are the products I used to create this manicure.


17 komentarzy:

  1. Śliczne mani i płytka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oni ogólnie mają świetne płytki :D

      Usuń
  2. cudo <3 wygląda to jak mani dla Królowej Śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe chociaż na paznokciach mamy trochę zimy ;) Dzięki!

      Usuń
  3. świetny ten lakier brokatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie wzory, gdzie większość jest przykryta, a efekt daje lakier spod spodu, niestety niewiele ich mam :( świetnie kolory i piękne lakiery użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory mało używałam takich wzórów, bo jednak czyszczenia potem jest więcej. Odkąd zabezpieczam skórki fluidem maskującym dużo chętniej po takie sięgam. Miło mi bardzo!

      Usuń
  5. Ale ładny "odwrócony" wzór śnieżynek! Mani bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo widowiskowe mani z tym brokatem w tle, świetny jest taki odwrócony wzór - tylko z jego powodu warto kupić tę płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Wzory na tej płytce ogólnie bardzo fajne są. Musiałam ją koniecznie mieć :D

      Usuń
  7. Piękne brokatowe śnieżynki. Pięknie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na żywo nawet bardziej niż tutaj ;)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.