sobota, 31 maja 2014

Wołał do mnie łosoś, czyli Golden Rose 64!

Dzisiaj mam dla Was mani dość delikatne. Ostatnio podczas wizyty w Golden Rose pewien łosoś wręcz krzyczał z półki "weź mnie, weź mnie!" - jak mogłabym go tam zostawić :)


Golden Rose Rich Color 64 wylądował od razu na paznokciach. Lakiery maja bardzo fajne, wygodne pędzelki. Szerokie i ścięte na półokrągło. Ten lakier to chyba dwie warstwy nawet. Niestety ostatnio moje mani są lekko przeterminowane i jak nie napiszę notki od razu, zapominam ile czego dałam.. Wybaczcie. Poprawię się!




















Na ten śliczny odcień postanowiłam dorzucić mgiełkę Golden Rose Paris 98. Uwielbiam ją. Pasuje do wszystkiego i z każdego lakieru robi niesamowite cudeńko.


Całość pokryłam jak zawsze INM Out The Door. To mój naczelny top coat. Już w zasadzie w ogóle nie używam innych. Fajnei wysusza, nie ściąga mi nic z żadnej strony. Myślę, że dobrze przedłuża trwałość. Przy mojej pracy aż dziw, że mani trzyma się po 3-4 dni bez szwanku (potem zmywam, bo mi się nudzi :D). Jak już coś się z nim dzieje, to bardziej pęka niż coś odpryskuje. Ścierają się końcówki. Nie pamiętam wręcz kiedy ostatnio miałam jakiś odprysk.

 








Pazurki już trochę odrosły od zielonego mani. Kształt bardzo mi leżał w tym czasie. Myślę, że to takie moje optimum. Obecnie już mam dwa następne mani na stanie i paznokcie o wiele dłuższe, ale to zobaczycie za kilka dni i ocenicie.


Poniżej mam zdjęcia w słońcu.





















Mam też dla Was dwa makijaże zrobione pod to mani.



Oba  makijaże wykonane są w większości przy pomocy paletki Sleek Oh So Special. Teraz to właśnie cienie tej firmy królują w moich makijażach, bo to nowe nabytki :) Zakochałam się w nich i muszę wypróbować wszystkie :D

Poniżej użyte kosmetyki.


9 komentarzy:

  1. Nawet zaskakująco fajny :) W sumie nie spodziewałam się, że tak miło będzie mi go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, a paznokcie masz teraz perfekcyjne<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Dziękuję! Pewnie jak już mi wróci chęć do piłowania wrócę do tej długości. Obecnie ciut dłuższe są..

      Usuń
  3. Cudowne mani, delikatne, mała odmiana po ostatnich u Ciebie ☺ kolor śliczny, mam w planach zakup jakichś nowych lakierów z Golden Rose ale zawsze mi nie po drodze do stoiska ☺ makijaż super! Ale paznokcie ideał!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miałam właśnie ochotę na coś delikatnego :) Ja do GR mam aż zanadto po drodze.. i prawie nigdy z pustymi rękami nie wychodzę :D

      Usuń
  4. Śliczny jest! :) Też ostatnio kupuję GR przy każdej wizycie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem - jest :) Ja to ostatnio odkryłam na nowo GR, lakiery, szminki, eyelinery, konturówki.. Wieczne zakupy!

      Usuń
  5. Śliczny kolor i baza jest super!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.