sobota, 27 listopada 2021

Gothic Pink

Hej!

Dzisiaj mam Wam do pokazania różowy, gotycki mani. Co myślicie? Wystarczająco mroczny?

Hi! 

Today I have a pink, gothic manicure to show You. What do You think? Is it dark enough?

 

Połączenie czerni i różu nie może się nie udać! Bardzo je lubię i na paznokciach i w makijażu.

The combination of black and pink is never wrong. I really like it both in manicure and in makeup.


Użyłam / I used:

 
Eveline Cosmetics miniMAX 192
MoYou London Gothic 04, 06 plates
Kads 05 Magenta stamping polishe
Clear Jelly Stamper 059 stamping polish
Kads Smudge Resistant Top Coat


Do pary z moimi różowymi, gotyckimi paznokciami zrobiłam makijaż używając paletki Jolie Beauty Vampyrism. Niedawno ją kupiłam i to była moja pierwsza próba. Muszę Wam powiedzieć, że pierwsze wrażenia mam na prawdę dobre. Na pewno za jakiś czas przedstawię Wam pełną recenzję, ale póki co bardzo się cieszę, że wpadłam na tą markę.  

To match my pink, gothic nails I did a makeup using Jolie Beauty Vampyrism palette. I recently got this palette and this was my first try. I have to say that my first impressions are really good. I most cerainly will give You a full review in a while, but I'm really glad I stumbled upon this brand.

 

W tym makijażu użyłam / In this makeup I used:

 
Jolie Beauty Vampyrism palette
Colurpop Creme Gel Liner Jubilee
Ardell Beauty Accent 315 lashes
Maybelline Sensational mascara

 

Powiem szczerze, że stylistyka palet Jolie Beauty bardzo do mnie przemawia!

I have to say, the style of Jolie Beauty palettes really speaks to me!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.