sobota, 25 grudnia 2021

Christmas Time

Cześć,

Jak minęly Wam Święta? Mam nadzieję, że były pełne ciepła i przytulności.

Hi,

How was Your Christmas? I hope it was full of warmth and coziness.


Do tego bożonarodzeniowego mani użyłam / For this Christmas themed manicure I used:

🌲China Glaze Ruby Pumps
🌲China Glaze Jolly Holly
🌲Uber Chic Beauty It's Beginning To Look A Lot Like Christmas plate
🌲Kads gold stamping polish
🌲Kads Smudge Resistant Top Coat

 

Pewnie do tej pozy zauważyliście, ale dla mnie China Glaze Ruby Pumps to jest TEN lakier na sezon świąteczny. Kocham go, wygląda jak czerwone lampki choinkowe.

As You probably know by now, China Glaze Ruby Pumps is THE polish for Christmas season when it comes to me. I love it, it looks like red Christmas lights.

 

Czy nie uważacie, że czerwony brokat to kwintesencja Bożego Narodzenia? Żeby pasowało do świątecznych paznokci zrobiłam coś subtelnego z brokatowym akcentem. Najpierw zbudowałam kształt oka przy użyciu jasnych i śrdenich brązów z paletki Jolie Beauty Vampyrism. Te cienie perfekcyjnie się blendowały. Następnie zrobiłam kreskę używając linera Suva Beauty w kolorze Cherry Bomb, pokryłam ją Jolie Beauty Glitter Fix Gel I dodałam czerwony brokat z paletki Vampyrism. Na linię wodną i dolną powiekę nałożyłam kredkę Glam Shop W Moro i ją rozsmużyłam. Na koniec dodałam rzęsy (Ardell Accent 305) i użyłam mascary Maybelline Sensational.
 

Don't You think that red glitter is the ultimate Christmas thing? To march my Christmas nails I did this subtle proposition with a pop of glitter. First I built the shape of my eye with some light and medium browns from Jolie Beauty Vampyrism palette. These shadows blended perfectly. Next I did a red liner using Suva Beauty Hydra Liner in the colour Cherry Bomb, covered it with Jolie Beauty Glitter Fix Gel and added red glitter from the Vampyrism palette. On my water line and lover lashline I put Glam Shop W Moro eye pencil and smudged it a bit. Lastly I added lashes (Ardell Accent 305) and used Maybelline Sensational mascara.

 

Użyte produkty / Products used:

🌲Jolie Beauty Vampyrism palette
🌲Suva Beauty Hydra FX Liner Cherry Bomb
🌲Jolie Beauty Glitter Fix Gel
🌲Glam Shop W Moro eyeliner pencil
🌲Ardell 308 Accent lashes
🌲Maybelline Sensational mascara


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.