sobota, 6 listopada 2021

Spooky Sky - #glamnailschallengeoct

Hej!

Straszne Niebo to następny temat w @glamnailschallenge #glamnailschallengeoct, ja poszłam w tą niebieskawą kombinację.

Hey there!

Spooky Sky is the next theme in @glamnailschallenge #glamnailschallengeoct and I went for this blueish combination.

Jako bazę użyłam Serum No. 5 Blue Blazes, więc możecie się spodziewać historii świecącej się w ciemności ;) Aby na moich paznokciach zapanował zmrok zrobiłąm gradient dwoma jakierami ILNP - Downpour i Night Drive.

As a base I used Serum No. 5 Blue Blazes, so You can guess there's going to be some glow in the dark action ;) To make it seem like it's almost getting dark on my nails I did a gradient with two ILNP polishes - Downpour and Night Drive.

Jeśli chodzi i wzorki jakie mam na paznokciach, wszystkie pochodzą z płytki Chez Delaney Halloween 006 i odbiłam je czarnym lakierem do stempli Nicole Diary.

When it comes to the designs I have on my nails, they all come from Chez Delaney Halloween 006 plate and I stamped them using Nicole Diary black stamping polish.

Oto jak wyglądały paznokcie w ciemności, w końcu mam lakiery który świecą na inny kolor niż charakterystyczny zielonkawy żółty kolor.

Here's how the nails looked in the dark, finally I have polishes that glow in other colours than the characteristic greenish yellow.

Poszłam na całość z tym makijażem. To trochę takie reverse cat eye plus odrobina gotyku. Zainspirowała mnie nasza Żabia Królowa @fog_in_the_garden używając łańcuszka w swoim eventowym looku. Jak tylko go zobaczyłam wiedziałam, że muszę coś takiego zrobić na Halloween. Dajcie znać co o tym myślicie!

I went all in with this makeup. It's a bit of a reverse cat eye plus some gothic vibes. Our Frog Queen @fog_in_the_garden inspired me with her event look using a chain. As soo as I saw it I knew I have to something like it for Halloween. Let me know what do You think!


Użyłam / I used:
Lovely Pump Up Deep Black eyeliner
Mexmo Cosmetics Pastel Drip, Nude Fantasy palettes
Ardell Accent lashes 305
Eveline Revelash mascara
Colourpop Creme Gel Liner Swerve

Do zobaczenia niedługo!

See You soon!

Źródło: IG @glamnailschallenge

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.