piątek, 5 listopada 2021

Ghosts - #glamnailschallengeoct and #nailnerdchallengeoct

Cześć,

dzisiaj jesteśmy w temacie Duchy. Pojawia się on zarówno w  @glamnailschallenge #glamnailschallengeoct jak i w @nail.nerd.challenge #nailnerdchallengeoct, więc oto zdobienie jakie ja stworzyłam.

Hi,

We're in the Ghost theme today. Both @glamnailschallenge #glamnailschallengeoct and @nail.nerd.challenge #nailnerdchallengeoct have it so here's the nail art I created.

Wyobraźcie sobie stary gotycki zamek, z jego charakterystycznymi, wysokimi oknami ozdobionemi maswerkami.. a tam, pod osłoną nocy możecie spotkać tą dystyngowaną parę.. Jako bazę w tym zdobienie wybrałam El Corazon 423/456 Gemstones: Black Pearl, piękną czerń z holograficznymi flejkami. Wzorki, które moim zdaniem reprezentują gotyckie okna, pochodzą z płytek MoYou London Gorhic 3 i 13. Odbiłam je szarym lakierem do stempli Nicole Diary.

Imagine an old gothic castle, with it's characteristic high lancet windows.. and there, under the cover of the night You can encounter this dignified couple.. As a base in this nail art I chose El Corazon 423/456 Gemstones: Black Pearl, a beautiful black with holographic flecks. The designs, in my opinion representing gothic windows, come from MoYou London Gothic 3 and 13 plates. I stamped them using Nicole Diary grey stamping polish.

Duchy jakie możecie zobaczyń na moim środkowym paznokciu też są z płytki MoYou London, tym razem Halloween 13 i odbiłam je białym lakierem do stempli Nicole Diary. Manicure zabezpieczony jest Kads Smudge Resistant top coat.

The ghosts You can see on my middle nail also are from a MoYou London plate, Halloween 13 this time and I stamped them with Nicole Diary white stamping polish. The manicure is secured with Kads Smudge Resistant top coat.

Nowe paznokcie wołają o nowy makijaż. Kolor przewodni to szarość. Użyłam kilku cieni z paletki Makeup Revolution Precious Stones Diamond i nałożyłam srebrny brokat z paletki
Pixie Glitter-y Eye Quad Blue Pearl na środku powieki. Przykleiłam go na cienką warstwę Glam Shop Glam Glue. Żeby to oko prezentowało się bardziej interesująco dodałam trochę srebrnych cekinów. Inne produkty jakich użyłam to eyeliner Lovely Pump Up Deep Black, rzęsy Ardell Accent 305, maskara Eveline Revelash i kredka ColourPop Creme Gel Liner Swerve.

New nails call for new makeup. The theme colour is grey. I used a bunch of shadows from Makeup Revolution Precious Stones Diamond palette and applied a silver glitter from Pixie Glitter-y Eye Quad Blue Pearl palette in the center of my lid. I stuck it with a thin layer of Glam Shop Glam Glue. To make this eye look more interesting I added some silver sequins. The other products I used are Lovely Pump Up Deep Black eyeliner, Ardell Accent lashes 305, Eveline Revelash mascara and ColourPop Creme Gel Liner Swerve.

I co myślicie, jak Wam się podoba moja propozycja do tematu Duchy?

What do You think, do You like my proposition for the theme Ghosts?

Źródło: IG @glamnailschallenge

Żródło: IG @nail.nerd.challenge



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.