niedziela, 14 listopada 2021

Monster - #glamnailschallengeoct and Halloween Movie - #nailnerdchallengeoct

Witam,

to już, już czas na ostatnie Halloween'owe zdobienie zarówno na @glamnailschallenge #glamnailschallengeoct (Potwory) jak i @nail.nerd.challenge #nailnerdchallengeoct (Film Halloween'owy).

Hello,

and we're here, it's time for the last Halloween design for both @glamnailschallenge #glamnailschallengeoct (Monsters) and @nail.nerd.challenge #nailnerdchallengeoct (Halloween Movie). I decided to do Frankenstein.

Zaczęłam to mani od nałożenia Essie Navigate Her jako bazy. Następnie odbiłam całopaznokciowy wzorek ze śrubkami jako tło dla naklejek stemplowych. Użyłam lakieru do stempli Kads 35 i płytki MoYou London Universal Monsters 03. Muszę powiedzieć, że przetestowałam kilka lakierów i kilka stempli zanim udało mi się dobrze odbić ten wzór a to nigdy mi się nie zdarza przy płytka MoYou London. Zastanawiam się czy te płytki nie były wyprodukowane gdzieś indziej albo czy coś się nie zmieniło w całym procesie.. No, ale wracając do mani, czas na naklejki stemplowe z Frankenstein'em i jego żoną. Są z tej samej płytki o której wspomniałam wcześniej, odbiłam kontury czarnym lakierem do stempli Born Pretty Store i wypełniłam je szarym lakierem do stempli Born Pretty Store, Kiko French White For Tips i Essie Da Bush.

I started this manicure by applying Essie Navigate Her as a base. Next I stamped the full nail design with screws as a background for my stamping decals. I used Kads 35 stamping polish and MoYou London Universal Monsters 03 plate. I have to say I tested a few polishes and a few stampers before I managed to stamp this design properly and I never have this type of problems with MoYou London plates. I wonder if these plates weren't manufactured somewhere else or if something didn't change in the whole process.. But back to the manicure, it's time for the decals with Frankenstein and his wife. They're from the same plate I mentioned before, I stamped the contours with Born Pretty Store black stamping polish and filled them in with Born Pretty Store grey stamping polish, Kiko French White For Tips and Essie Da Bush.


Środkowy paznokcieć nie ma wzorka w tle żeby napis był czytelny. Najpierw odbiłam napis a potem dodałam śrubki, które też są naklejką stemplową. Użyłam czarnego i szarego lakieru do stempli Born Pretty Store.

The middle nail has no background design to make the inscription well readable. I stamped the inscription first and then added the screws, which are also a stamping decal. I used Born Pretty Store black and grey stamping polishes.

 

Manicure został zabezpieczony Kads Smudge Resistant Top Coat i pokryty Glisten&Glow Matte Top Coat.

The manicure was secured with Kads Smudge Resistant Top Coat and covered with Glisten&Glow Matte Top Coat.

Stonowane zielenie i odrobina brokatu. Oto moje oko pasujące do zdobienia z Frankenstein'em. Look został stworzony w całości cieniami z paletki Colour Pop The Child. Użyłam także eyeliner'a Lovely Pump Up Deep Black z brokatowym Golden Rose Extreme Liner na wierzchu, kredki Avon Perfect Stay liner w kolorze Carbon Black na linii wodnej i linii dolnych rzęs, tuszu Eveline Revelash i rzęs Ardell Accent 305.

Muted greens and a bit of glitter. That's my eye look matching the Frankenstein nail art. The look was created with solely shadows from Colour Pop The Child palette. I also used Lovely Pump Up Deep Black eyeliner with the glittery Golden Rose Extreme Liner on top, Avon Perfect Stay liner in Carbon Black on my water line and lower lash line, Eveline Revelash mascara and Ardell Accent lashes 305.

 

Z trudnościami, ale udało mi się zakończyć tegoroczne wyzwania Halloween'owe. Oby w przyszłym roku udało mi się zdąrzyć z tematami na czas ;)

With struggles, but I managed to finish this years Halloween challenges. Hopefully next year I'll be able to do the prompts on time ;)

Źródło: IG @glamnailschallenge

Źródło: IG @nail.nerd.challenge



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.