wtorek, 6 października 2020

Pumpkins - #glamnailschallengeoct

Cześć,

Czas zacząć robić te ciepłe, jesienne mani! W tym roku chcę zacząć od dyń na Glam Nails Challenge

Hello,

It's time to start making those warm, autumny manicures! This year I want to start with pumpkins for Glam Nails Challenge.

Październik to zazwyczaj moja ulubiona pora roku, ponieważ kocham jesień. Wygodne swetry, długie wieczory, kubek gorącej cherbaty w moim ręku. Dużo radości daje mi również czas przed Halloween, zwłaszcza w świecie zdobnictwa paznokci.

October is usually my favourite time of the year, because I love autumn. Cozy sweaters, long evenings, hot tea in my hands. I also really enjoy the time before Halloween, especially in the nail art world.

Zawsze staram się w październiku wziąć udział w jakimś wyzwaniu, Halloween'owe mani są moim absolutnym faworytem. W tym roku wybrałam Glam Nails Challenge i mam nadzieję, że uda mi się zrobić coś na każdy z tematów.

I always try to take part in a challenge in October, the Halloween themed manicures are my absolute favourite. This year I picked Glam Nails Challenge and I hope I'll be able to do something for every prompt.

Moje pierwsze zdobienie stworzyłam używając dwóch pazowych kolorów: China Glaze Budding Romance i Color Club Leaf Me Alone. Na trzech moich paznokciach, pokrytych jasną bazą, odbiłam świetny wzorek z dyniami z płytki Lina Nail Art Supplies Autumn 01 używając lakieru Klaeidoscope by El Corazon 01 Black. Kiedy stempelek był gotowy pokolorowałam go przeźroczystymi tintami.

This first nail art of mine was created using two base colours: China Glaze Budding Romance and Color Club Leaf Me Alone. On three of my nails covered with the lighter shade I stamped an amazing pumpkin design from Lina Nail Art Supplies Autumn 01 plate using Kaleidoscope by El Corazon 01 Black. When the design was ready I coloured it using sheer tints.


Mam nadzieję, że podoba Wam się moja propozycja. Poniżej możecie zobaczyć mały bonusik pasujący do tego mani oraz listę tematów w październikowym Glam Nails Challenge.

I hope You like my proposition. Below You can see another little bonus matching this manicure and the list of prompts in Glam Nails Challenge for October.



6 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc to właśnie z jesiennymi i halloweenowymi zdobieniami najbardziej kojarzę twojego bloga. czekam na nie bardzo, jak co roku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Great nails and eyes :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dynie! Zgodzę się z komentarzem Owidii - mnie też najbardziej kojarzysz się właśnie ze zdobieniami na halloween :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.