poniedziałek, 26 października 2020

Blood - #glamnailschallengeoct

Cześć Wam,

nie uważacie, że czerwony i czarny to idealne połączenie kolorów? Ja zdecydowanie tak uważam.

Hello there,

don't You think that red and black is the perfect combination of colours? I most certainly do.

Oto kolejny manicure jaki zrobiłam na Glam Nails Challenge. Tematem jest Krew i czarny oraz czerwony są kolorami na jakie postawiłam.

This in another manicure I did for Glam Nails Challenge. The theme is Blood and black and red are the colours I went for.

Nie widać tego dokładnie na moich zdjęciach, ale bazowy lakier jakiego użyłam nie jest tylko czarny. To czarna baza z czerwonym shimmerem i jest on niesamowity. Lakier nazywa się My Secret Sparkling Mahogany.

You don't see it clearly on my photos, but the base polish I used isn't actually just black. It's a black base with red shimmer and it's stunning. The polish is called My Secret Sparkling Mahogany.

Stemplowe wzorki jakie mam na paznokciach pochodzą z płytki Born Pretty Store Halloween S-003. To jedna z moich nowych płytek, ale jak widzicie świetnie się sprawdziła, strasznie podoba mi się wzorek z krwawym sercem. Do odbicia obrazków użyłam Kaleidoscope by El Corazon Treu Red.

The stamping designs I have on my nails come from Born Pretty Store Halloween S-003 plate. It's one of my new plates, but as You can see it worked perfectly, I absolutely love the bloody heart design. To stamp these images I used Kaleidoscope by El Corazon True Red.

Mam też pasujące oko. Jak podoba Wam się moja pierwsza próba makijażu cut crease?

I also have a matching eye look. How do You like my first attempt at a cut crease makeup?

W nadchodzącym poście - Czarownice!

Coming up next - Witches!




2 komentarze:

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.