wtorek, 20 października 2020

Sugar Skull - #glamnailschallengeoct

Cześć,

październik jest dla mnie miesiącem Halloween'owych mani, więc oto nowe. Tematem jest Sugar Skull.

Hi,

October is for me all about Halloween manicures, so here's a new one. The theme is Sugar Skull.

Zdobienia w temacie Sugar Skull są zazwyczaj bardzo kolorowe, ale tym razem zdecydowałam się zrobić je trochę inaczej. Jedeynym kolorem jakiego użyłam oprócz bieli i czerni jest czerwony. Co myślicie o tej mojej lekko niekonwencjonalnej interpretacji?

Sugar Skull nail arts are usually very colorful, but this time I decided to make it differently. The only colour I used other than black and white is red. What do You think about my slightly unconventional interpretation?

W tym mani użyłam Kiko 203 French White For Tips i 240 Apple Red jako bazy. Stemple pochodzą z płytek MoYou London Festive 72 i 73. Odbiłam je używając My Secret Dressed In Black. Całość zostałą też pokryta El Corazon Matte Top Coat.

In this manicure I used Kiko 203 French White For Tips and 240 Apple Red as my base. The stamping designs come from MoYou London Festive 72 and 73 plates. I stamped them using My Secret Dressed In Black. The whole thing was also covered with El Corazon Matte Top Coat.

Nosząc to mani pomyślałam, że ono aż woła o czerwony makijaż oka, więc taki też zrobiłam.

Wearing this manicure I thought it calls for a red eye look, so I did one.

To mani zostało przygotowane na Glam Nail Challenge. Pod #glamnailschallengeoct możecie zobaczyć pozostałe zgłoszone prace.

This manicure was prepared for Glam Nails Challenge. Under the #glamnailschallengeoct You can see all the other entered artworks.



4 komentarze:

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.