sobota, 18 listopada 2017

Another Falling Leaves Manicure

Hej,
oto mój drugi manicure przygotowany na jesienny konkurs Golden Rose. Mogę Wam od razu powiedzieć, że nie wygrałam, ale miło było mieć dodatkową motywację do stworzenia czegoś specjalnego.

Hey,
this is my second manicure prepared for Golden Rose Autumn contest. I can tell You right now that I didn't win, but I enjoyed having extra motivation to create something special.


Kolor bazowy użyty w tym zdobieniu to Golden Rose Color Expert 132 i nałożyłam trzy cienkie warstwy. Kiedy baza wyschła odbiłam wzór negative space z mnóstwem spadających liści.

The base coat used in this nail art was Golden Rose Color Expert 132 and I applied three thin coats. When the base dried I stamped a negative space design with lots of falling leaves.


Wzór jaki możecie tutaj zobaczyć pochodzi z płytki B. Loves Plates B.04 Leaves Of Happiness, odbiłam go lakierem Kaleidoscope by El Corazon 01 Black i Stemplem B. Loves Plates Jumbo. Pokororowałam też niektóre liście używając moich tint'ów DIY (wszystko na ich temat możecie przeczytać TUTAJ).

The design You can see here comes from B. Loves Plates B.04 Leaves Of Happiness plate, I stamped it using Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and B. Loves Plates Jumbo Stamper. I also coloured some of the leaves using my DIY sheer tints (You can read all about them HERE).


Na koniec nałożyłam jedną warstwę INM Northern Lights Golden  i kiedy manicure nie chciał się ładnie fotografować coś mnie podkusiło żeby dodać Golden Rose Matte top coat. Myślę, że to nie był najlepszy pomysł, poniżej możecie zobaczyć błyszczącą wersję.

In the end I applied one coat of INM Northern Lights Gold and when the manicure didn't photograph good something got me into adding Golden Rose Matte top coat. I think it wasn't the best idea, below You can see the glossy version.


Brokatowa mgiełka w tej wersji prezentuje się zdecydowanie lepie..

The glitter mist looks much better in this version..


Poniżej możecie zobaczyć płytkę jakiej użyłam..

Below You can see the plate I used..

Źródło: http://blovesplates.com

 ..i wiekszość pozostałych produktów.
 
..and most of the other products.




10 komentarzy:

  1. A ja właśnie wolę tę błyszczącą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo jednak drobinki fajnie pobłyskuję. W macie nie do końca pasuje ta mgiełka tam.

      Usuń
  2. o rany jakie sliczne listki chyba w macie sa ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No to dobrze, że mam dwie wersje :)

      Usuń
  3. I’m sorry you didn’t win, but this is truly beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No worries ;) It wasn't about the winning, more about showing my work to a wider range of people :)

      Usuń
  4. Kolejne piękne mani! I moja ulubiona liściasta płytka :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.