środa, 1 listopada 2017

REVIEW: Born Pretty Store French BP-X20 Plate

Cześć,
dzisiaj mam dla Was recenzję. W mojej ostatniej paczce współpracowej od Born Pretty Store dostałam płytkę z wzorkami typu frech tip. Poniżej zobaczycie dwa zdobienia jakie zrobiłam z jej uzyciem.

Hi there,
today I have a review for You. In my last collaboration package from Born Pretty Store I got a french tip stamping plate. Below You'll see two manicures I made using it.


Płytka nazywa się French BP-X20, mierzy około 6 x 6cm i zawiera 15 wzorów french tip. Przyszła w standardowym, kartonowym opakowaniu pokazanym na zdjęciu powyżej. Jest dobrze wygrawerowana, wzory odbijają się ładnie. Współpracuje z wieloma markami lakierów do stempli. Możecie znaleźć ją TUTAJ. W tym momencie jest w promocji i kosztuje 2,19$.

The plate is called French BP-X20, measures about 6 x 6cm and has 15 french tip designs on it. It came in a standard cardboard packaging shown on the photo above. It's well edged, the design stamp nicely. It works with a wide range of stamping polish brands. You can find the plate HERE. At this moment it's on sale and costs 2,19$.


Pierwszy manicure jaki stworzyłam z tą płytką obejmuje piękne, multichromowe flejki. Strasznie podoba mi się jak wyglądało gotowe zdobienie, ponieważ było jednocześnie proste i efektowne. Pokryłam paznokcie dwoma warstwami My Secret Dressed In Black i tylko jedną ILNP Electric Carnival. Flejki są świetne! Są takie kryjące, kolory niesamowicie się zmieniają a aplikacja jest całkowicie bezproblemowa.

The first manicure I created with this plate involves beautiful multichrome flakes. I loved how the finished nail art looked, because it was simple and attractive at the same time. I covered my nails with two coats of My Secret Dressed In Black and just one coat of ILNP Electric Carnival. The flakes are amazing! They're so opaque, the colours shift wonderfully and application is totally unproblematic.




















Kiedy baza była sucha zzaczęłam stemplować moje wzorki french tip (użyłam lakieru do stempli Kaleidoscope by El Corazon 01 Black), ale zamiast umieścić je na końcówkach paznokci odbiłam je bliżej skórek. Myślę, że świetnie w ten sposób wyglądają. Normalnie użyłabym naklejek żeby osiągnąć podobne zdobienie, ale stemple są dużo prostsze. Teraz kiedy mamy przezroczyste stemple (w moim przypadku BPS Clear Jelly Silicone Marshmallow) możemy idealnie wypośrodkować wzór i uniknąć wszystkich wpadek, jakie mogą towarzyszyć używaniu naklejek (oderwanie bazy razem z naklejką, podciekanie lakieru pod naklejkę i wiele więcej).

When my base was dry I started stamping my french tip designs (I used Kaleidoscope by El Corazon 01 Black stamping polish), but instead of placing them on my tips I stamped them near the cuticles. I think they look great that way. Normally to achieve a similar nail art I would use a sticker, but stamping is so much easier. Now that we have clear stampers (in my case BPS Clear Jelly Silicone Marshmallow), we can center the design perfectly and avoid all the fails that can be related with using stickers (peeling the base with the sticker, polish flooding under the sticker and much more).


Manicure zabezpieczyłam Top Coat'em BPS No Smudge i działa on świetnie, niedługo opublikuję na blogu jego recenzję. Poniżej możecie zobaczyć produkty jakich użyłam.

I secured the manicure with BPS No Smudge Top Coat and it worked great, I'll post a review of it on my blog soon. Below You can see the products I used.


Drugie zdobienie jakie zrobiłam na potrzeby dzisiajszej recenzji to kolorowa, troche geometryczna kompozycja stempli. Jako bazę nałożyłam dwie warstwy Dewi L30 i dwie warstwy ILNP Chit Chat.

The second nail art I did for today's review is a colourful, kind of geometric stamping composition. As a base I applied two coats of Dewi L30 and two coats of ILNP Chit Chat.


Tym razem z płytki BPS French BP-X20 wybrałam zygzakowy wzór. Odbiłam go cztery razy na każdym paznokciu używając różnych kolorów. Chciałam stworzyć efekt ombre, ale nie jestem w 100% zadowolona z rezultatu. Manicure jest dalej fajny, ale nie jest całkowicie taki jak wyobrażenie w mojej głowie.

This time I chose a zig zag design from BPS French BP-X20 plate. I stamped it four times on each nail using different colours. I wanted to create a ombre effect, but I'm not 100% satisfied with the result. The manicure is still quite fun to look at, but it's not entirely what I saw in my head.


Lakiery do stempli jakich tutaj użyłam to Kaleidoscope by El Corazon 18 Bisque, 93 Orchid, 14 Fuchsia i Kads #7 Purple. Wzory odbiłam tym samy przezroczystym stemplem co wcześniej. Tym razem manicure zabezpieczyłam top coat'em Kads.

The stamping polishes I used here were Kaleidoscope by El Corazon 18 Bisque, 93 Orchid, 14 Fuchsia and Kads #7 Purple. I stamped the designs with the same clear stamper as before. This time I secured my manicure with Kads top coat.


Poniżej możecie zobaczyć produkty jakich użyłam.

Below You can see the products I used.


Podczas zakupów na stronie Born Pretty Store pamiętajcie o kodzie rabatowym HMG10 z mojego bloga. Uprawnia on do 10% zniżki na zakupy (tylko nieprzecenione produkty). Przesyłka jest darmowa!

While shopping on the Born Pretty Store site remember about the discount code HMG10 from my blog. It entitles to a 10% discount for your purchase (only products in full price). The shipping is free!

8 komentarzy:

  1. Plytka do frencha nie koniecznie pod tym katem mi sie podoba, ale Jesli jest wykorzystana inaczej to czemu nie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie mam w planach jakis kolorowy french to jak raz sie przyda :)

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam płytek z frenchowymi wzorami (chociaż posiadam), bo franche to nie moja bajka, ale tak użyte bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też nie noszę takiego mani. Chociaż jak wybierałam płytkę to uznałam, że może się skuszę właśnie na french. Póki co nie uskuteczniłam tego pomysłu.

      Usuń
  3. Fajnie i pomysłowo wykorzystane. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje pomysły się spodobały :)

      Usuń
  4. Fajnie wykorzystałaś tą płytkę - nie pomyślałabym żeby użyć wzorów w ten sposób :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.