sobota, 17 stycznia 2015

Snow is falling?

Cóż, nieee! W zasadzie śniegu nie ma w ogóle, ale jest styczeń.. Kiedy zrobić śnieżynkowy manicure jak nie teraz :)

Well, nooo! Actually there's no snow at all, but it's January.. When make a snowflake manicure if not now :)


W tym mani użyłam ciemno fioletowego bazowego koloru - Essie Carry On. To bardzo fajny lakier - pełne krycie po dwóch warstwach, świetna formula i łatwo czyści się ze skórek. Wybrałam ten ponieważ ma bardzo podobny kolor do bazy w Orly Galaxy Girl, którego użyłam na wierzchu.

In this manicure I used a dark purple base colour - Essie Carry On. It's a very nice polish - full coverage after two coats, great formula and cleans easily from cuticles. I picked this one because it had a very similar colour to the base in Orly Galaxy Girl, which I used on top.




















Głównym lakierek jaki możecie tu zobaczyć jest Orly Galaxy Girl. Pokazywałam ten lakier TUTAJ, napisałam też o nim parę rzeczy. Na zdjęciach tutaj użyłam dwóch warstw.

The main polish You can see here is Orly Galaxy Girl. I've shown this polish HERE, I also wrote a few things about it. On the photos here I used two coats.


Zdecydowałam, że ten manicure będzie wiązany z zimą, więc odbiłam trochę śnieżynek. Wzorek pochodzi z płytki Konad m59. Stemplowałam z użyciem lakieru magnetycznego Essence Miracle Shine.

I decided that this manicure will be winter related, so I did some snowflake stamping. The design is from Konad m59 image plate. I stamped it with the magnetic nail polish Essence Miracle Shine.




















Na wierzchu jak zawsze Golden Rose Gel Look i INM Out The Door.

On top as always Golden Rose Gel Look and INM Out The Door.


Użyte produkty.
Used products.



6 komentarzy:

  1. Ach, te Orly, jak one kuszą! takie piękne mają te lakiery z drobinkami! No właśnie, jeśli śnieżynki, to zimą, nawet jeśli nie ma ich na zewnątrz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, ta kolekcja Mineral FX zwala z nóg. Każdy lakier jest nieziemski! Hehe tak śnieżynki muszą być!

      Usuń
  2. cudowna zima :) płytkę też mam, to jedna z moich pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba. To tak jak u mnie :):):) Jedna z pierwszych, mam do niej duży, zimowy sentyment!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.