wtorek, 23 lutego 2016

Glitter Placement

Cześć!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam manicure, jaki zrobiłam jakiś czas temu i bardzo mi się podobał. Jest delikatny i interesujący, dzięki  użyciu brokatu. Myślę, że częściej będę robiła zdobienia w tym typie :)

Hi!
Today I'd like to show You a manicure I did a while ago and liked very much. It's so delicate and interesting, thanks to the use of glitter. I think I'll be doing this type of nail art more often :)


Bazowym lakierem jakiego tutaj użyłam jest Dewi L46. Jak prawdopodobnie zauważyliście używam go sporo ostatnio. Jest po prostu taaaak idealny do tego typu mani. Nałożyłam trzy cienkie warstwy, jak zazwyczaj przy tym miękkim, białym odcieniu.

The base nail polish I used here is Dewi L46. As You probably noticed I use it a lot lately.. It's just soooo perfect for this type of manicures. I applied three thin coats, as usual with this soft white shade.


Kiedy moja baza była gotowa zaczęłam nakładać brokat. Pomalowałam paznokcie (pojedynczo) jedną warstwą Golden Rose Gel Look i przykleiłam heksy przy pomocy drewnianego patyczka do manicure. Zaczęłam od rzędu po środku paznokcia, żeby drobinki były równo rozłożone. Jedna z moich koleżanek zasugerowała tą metodę przy lakierowych kropkach robionych sondą i muszę przyznać, że nie pomyślałam o tym do tego momentu :) Może to dlatego, że jestem bardziej osobą od stemplowych kropek i rzadko robię zdobienia od ręki.. Nawet kropki!

When my base was ready I started applying the glitter. I painted my nails (each at a time) with one coat of Golden Rose Gel Look and stuck the hexagon particles with a wooden manicure stick. I started from the row in the middle of my nail, so the particles would be spread evenly. One of my friends suggested this method with nail polish dots made with a dotting tool and I have to admit I didn't think of it until that moment :) Maybe because I'm more of a stamping dots person and I rarely do free hand designs.. Even dots!




















Brokat jakiego użyłam w tym zdobieniu jest ze sklepu LadyQueen i jest częścią TEGO setu. Zestaw zawiera kilka odcieni metalicznego brokatu i kilka opalizującego. Ten konkretny był przeźroczysto biały z różowymi i turkusowymi refleksami. Jak widzicie na zdjęciach, kolory zmieniają się zależnie od kąta i sprawiają, że ten manicure jest dużo bardziej interesujący.

The glitter I used in this nail art is from the LadyQueen store and it's a part of THIS set. The set contains a few shades of metallic glitters and a few of opalescent ones. This particular one was sheer white with pink and turquoise reflections. As You can see on the photos, depending on the angle the colours shift and make this manicure a lot more interesting.


Poniżej możecie zobaczyć lakier i brokat jakich użyłam żeby stworzyć ten manicure.

Below is the nail polish and glitter I used to create this manicure.


26 komentarzy:

  1. urocze :) niby bardzo proste, a przyciągają uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czasem zrobić podobne zdobienie, trochę z nim zachodu ale efekt rekompensuje poświęcony czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo.. z układaniem trochę schodzi, ale efek i mi bardzo się spodobał.

      Usuń
  3. Świetny pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam. Przy takich "dziubanych" mani trzęsą mi się ręce, bardzo się denerwuję i mam ochotę wyrzucić wszystko przez okno! To nie dla mnie. Ale efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe trzęsące ręce nie są mi obce :D Mam czasem dzień, że za nic nie zabierałabym się za coś takiego (cierpliwośc wyparowałaby po pierwszym rządku) ale w większości lubię "posiedzieć" nad mani :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie delikatesiki :) Długo myślalam nad kolorem bazy i biel była chyba strzałem w dziesiątkę.

      Usuń
  6. Fajnie wyszło, b. delikatnie. Choć ręczne układanie tego brokatu musiało zabrać Ci "trochę" czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zeszło, ale o dziwo mniej niż wydawało mi się, że zabierze :)

      Usuń
  7. Wygląda to bardzo interesująco i efekt jest wart spędzonego czasu nad układaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że tak myślisz. Wysiłek nie poszedł na marne ;)

      Usuń
  8. pięknie uchwyciłaś na zdjęciach to jak heksy zmieniają kolory <3 całość jest piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się trochę, że nic nie będzie widać na zdjęciach, ale telefon tym razem sprawdził się świetnie. Dzięki śliczne :)

      Usuń
  9. Śliczny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.