niedziela, 25 września 2022

It's The Most Wonderful Time Of The Year!

It's the most wonderful time of the year!

Jestem totalną jesieniarą. Najlepiej niech to będzie ciepła i słoneczna jesień, ale ogólnie po prostu kocham gorącą herbatę, ciepłe swetry i prztulne koce. I oczywiście Halloween. Oto mani witające moją ulubioną porę roku.

It's the most wonderful time of the year! 

I'm totally a fall person. I prefer the warm and sunny fall, but overall I just love hot tea, warm sweaters and cozy blankets. And Halloween of course. Here's a manicure welcoming my favourite time of the year.


Bazowe kolorki jakie mam na paznokciach to Essie Kaf-tan i Color Club Disco's Not Dead. To świetny duet na jesień, dają poczucie ciepła i przytulności.

Base colours I have on my nails here are Essie Kaf-tan and Color Club Disco's Not Dead. This is such a great duo for Fall, they give a warm and cozy vibe.

Wzory jakich użyłam pochodzą z płytki do stempli Uber Chic Beauty Hello Fall & Pumpkin Spice 2.

The designs I used come from Uber Chic Beauty Hello Fall & Pumpkin Spice 2 stamping plate.

Odbiłam je lakierem do stempli Kads 37 Brick Red i postanowiłam pokolorować dynie tintami. Użyłam do tego P2 Gloss Goes Neon 020 Bumper Car i Virtual Lolli Gloss 02 Green Grapefruit.

I stamped them with Kads 37 Brick Red stamping polish and decided to colour the pumpkins with some sheer tints. I used P2 Gloss Goes Neon 020 Bumper Car and Virtual Lolli Gloss 02 Green Grapefruit for that.

Jak zwykle zabezpieczyłam wzorki top coat'em Kads Smudge Resistant a potem pokryłam całość INM Out The Door.

As usual I secured the designs with Kads Smudge Resistant top coat and after that covered the whole thing with INM Out The Door.

Oto produkty jakich użyłam do stworzenia mojego jesiennego manicure.

Here are the products I used to create my Fall manicure.

To zdobienie wołało o ciepły makijaż a idealną paletką do tego jest BPerfect Carnival IV Antidote. Ma wszystkie kolory jakich potrzebuje o tej porze roku każdy makijażysta kochający jesień :) Te których użyłam dzisiaj są poniżej.

This nail art called for a warm makeup and the perfect palette for that is BPerfect Carnival IV Antidote. It has all the shades every Fall loving makeup artist needs this time of the year :) The ones I used today are below.

Look jaki dzisiaj zrobiłam inspirowany był pracami świetnej artystki jaką zobaczyłam na Instagramie - @domixkromix.

The look I did today was inspired by the work of a great artist I saw on Instagram - @domixkromix.

Jak wspomniałam użyłam paletki BPerfect Carnival IV Antidote. Zrobiłam cutcrease Makeup Revolution Ultimate Eye Base i pokryłam je pięknym shimmerem Hean High Definition 302 Pleasure. Innymi produktami jakich użyłam są eyeliner Lovely Pump Up, rzęsy Ardell Accent 305, maskara Eveline Big Volume i kredka Avon Perfect Stay w kolorze Intense Brown.

Like I mentioned the palette I used is BPerfect Carnival IV Antidote. I made the cutcrease with Makeup Revolution Ultimate Eye Base and covered it with a beautiful shimmer Hean High Definition 302 Pleasure. The other products I used were Lovely Pump Up eyeliner, Ardell Accent 305 lashes, Eveline Big Volume mascara and Avon Perfect Stay liner in Intense Brown.

Na koniec mam do pokazania usta. Ciepły odcień brązu ze złotym brokatem. Co bardziej krzyczy "jesień" niż to kombo?

Lastly I have lips to show You. Warm brown shade with golden glitter. What shout's "Autumn" more than this combo?

Do stworzenia tego cuda użyłam kredki Nyx Eye/Eyebrow Pencil 916 Auburn, dodałam Jolie Beauty Glitter Fix Gel i złoty brokat z paletki Jolie Beauty Bomb Dot Com. Jako wisienka na torcie dołożyłam Bell Water Eye Topper żeby look był błyszczący.

To create this beauty I used Nyx Eye/Eyebrow Pencil 916 Auburn, added Jolie Beauty Glitter Fix Gel and a golden glitter from Jolie Beauty Bomb Dot Com palette. As a finishing touch I added Bell Water Eye Topper to make the look glossy.

Co myślicie? Jesień w pigułce? Taką mam nadzieję :)

What do You think? Autumn in a pill? I sure hope so :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.