niedziela, 2 października 2022

Black Cat - #glamnailschallengeoct

Cześć,

czas na halloween'owe paznokcie, co? Oto moja pierwsza propozycja na @glamnailschallenge na Instagramie. Tematem jest Czarny Kot.

Hi,

time for some Halloween nails, don't You think? This is my first proposition for @glamnailschallenge on Instagram. The theme is Black Cat.

Główną atrakcją tego mani, oprócz kota oczywiście, jest cudowna, holograficzna baza oraz holograficzny brokat. Użyłam Color Club Harp On It na kciuku, paznokciu palca środkowego i serdecznego. Jest to bardzo silne, liniowe holo w srebrnym kolorze.

The main attraction of this manicure, aside from the cat of course, is the wonderful, holographic base and a holographic glitter. I used Color Club Harp On It on my thumb, middle and ring finger nails. It's a strong, linear, silver holo.

Na wskazującym i małym z kolei mam Orly Morrorball - srebrny, holograficzny brokat z drobinkami w dwóch rozmiarach.

On my pointer and little finger nails I have Orly Mirrorball - a silver, holographic glitter in two sizes.

Wzorki jakie możecie zobaczyć na moich paznokciach pochodzą z płytki Clear Jelly Stamper CjS H-36. To są wzorki warstwowe i użyłam następujących lakierów żeby je odbić: czarny Kads, biały Kads, szary Beauty Big Bang.

The designs You can see on my nails come from Clear Jelly Stamper CjS H-36 plate. These are layered designs and I used the fallowing polishes to stamp them: Kads black, Kads white, Beauty Big Bang grey.

Całość jak zwykle zabezpieczona Kads Smudge Resistant Top Coat.

The whole thing is secured with Kads Smudge Resistant Top Coat like usual.

Poniżej są produkty jakich użyłam do manicure.

Below are the products I used in the manicure.

Tutaj natomiast kolory jakich użyłam w makijażu oka. Idealnie sprawdziła się tutaj paletka Colourpop Blowin' Smoke, bo miałam dużo odcieni szarości pod ręką.

Whereas here are the colours I used for the eye makeup. Colourpop Blowin' Smoke palette was perfect for this, because I had all grey shades at hand.

Bardzo chciałam spróbować kryształkowego cut crease. Oto co udało mi się zrobić, osobiście uważam, że wyszło całkiem ładnie.

I really wanted to try out a gem cut crease. Here's what I managed to do, I personally think it came out pretty nice.

Oprócz kryształków błyszczała w tym makijażu też ruchoma powieka. Nałożyłam na nią holograficzny cien Glam Shop Bajer Holo. Niesamowity efekt!

Another thing that shined in this makeup other than the gems was the lid. I applied a holographic shadow Glam Shop Bajer Holo on it. Amazing effect!

A więc, poza paletką Colourpop Blowin' Smoke i cieniem Glam Shop Bajer Holo użyłam także następujących produktów:

So, other than Colourpop Blowin' Smoke palette and Glam Shop Bajer Holo eyeliner I used the following products:

Baza Makeup Revolution Ultimate Eye Base, eyeliner Lovely Pump Up, maskara Lovely Pump Up, rzęsy Ardell Accent 305, Catrice Lash Glue, kredka Avon Power Stay Carbon Black i Intense Graphite.

Makeup Revolution Ultimate Eye Base, Lovely Pump Up eyeliner, Lovely Pump Up mascara, Ardell Accent 305 lashes, Catrice Lash Glue, Avon Power Stay liner Carbon Black and Intense Graphite.

Holograficzne paznokcie, holograficzne oczy, musiałam zrobić holograficzne usta!

Holographic nails, holographic eyes, I had to do holographic lips!

Do stworzenia tych czarnych piękności użyłam: kredki Essence Long Lasting Eye Pencil Black, szminki Golden Rose Velvet Matte 33 Black, cienia Hean Glitter Eyeshadow Moonlight i topera Bell Water Eye Topper.

To create these black beauties I used: Essence Long Lasting Eye Pencil Black, Golden Rose Velvet Matte Lipstic 33 Black, Hean Glitter Eyeshadow Moonlight and Bell Water Eye Topper.


Podoba Wam się?

Do You like it?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.