środa, 5 października 2022

Scary Pumpkins - #glamnailschallengeoct

Hej,

zdobienie numer 2 w wyzwaniu @glamnailschallenge organizowanym na Instagramie gotowe!

Hey,

nail art number 2 in @glamnailschallenge organized on Instagram is ready!

Tym razem tematem są Straszne Dynie. Myślę, że w tym przypadku pójście w czerń i pomarańcz to zawsze dobry wybór, taka klasyka :)

This time the theme are Scary Pumpkins.I think it's safe to say going with black and orange in this one is always a good choice, it's classic :)

Jako kolor bazowy dla większości paznokci wybrałąm Orly Tropical Pop i Salon Perfect Jolt. Na środkowym palcu zaś My Secret 209 Dressed In Black.

As the base colour for most of my nails I chose Orly Tropical Pop and Salon Perfect Jolt. On the middle finger I went with My Secret 209 Dressed In Black.

Wzorki stemplowe jakie zrobiłam pochodzą z płytki Uber Chic Halloween 02 i odbiłąm je lakierami do stempli Kads w kolorze pomarańczowym 08 Dark Yellow i czarnym 18 Black.

The stamping designs I did come from Uber Chic Halloween 02 plate and I stamped them with Kads stamping polishes in orange 08 Dark Yellow and black 18 Black.

Aby nie rozmazać wzorów nałożyłam warstwę top coat'u Kads Smudge Resistant i po przeschnięciu pokryłam top coat'em Golden Rose Matte

To prevent smudging the design I applied one coat of Kads Smudge Resistant top coat and after it dried a bit I covered it with Golden Rose Matte top coat.

Poniżej możecie zobaczyć produkty jakich użyłam.

Below You can see the products I used.

Jeśli chodzi o makijaż pasujący do paznokci jaki przyszedł mi do głowy to też poszłam w kierunku klasycznego połączenia kolorów żółtego, pomarańczowego, brązu i czarnego. Idealnie pasowało do tematu paznokci.

When it comes to the makeup look I came up with to match these nails I also went with the classic colour combination of yellow, orange, brown and black. It fit the theme of the nails perfectly.

Do stworzenia tego oka użyłam paletki Jolie Beauty Golden Skies, kredki Avon Perfect Stay Intense Brown oraz eyelinera i maskary Lovely Pump Up. Dodałam też sztuczne rzęsy Ardell Natural 106 i trochę kryształków.

To create this eye look I used Jolie Beauty Golden Skies palette, Avon Perfect Stay liner Intense Brown and Lovely Pump Up eyeliner and mascara. I also added false lashes Ardell Natural 106 and some gems.

Tym razem żeby dopełnić jesienny look założyłam soczewki od Ttdeye w kolorze Bohme Haze. Dostałam je w paczce PR i uważam, że wyglądają świetnie. Tak cudownie zlały się z moim naturalnym, zielonym kolorem oczu i dodały makijażowy coś ekstra. Mam też u nich kod rabatowy na 15% - mgielkam.

This time to complete the autumn look I'm wearing contact lenses from Ttdeye in the colour Bohme Haze. I got these in PR and I think they look amazing. They blended so well with my natural, green eyes and gave the makeup something extra. I also have a 15% discount code with them - mgielkam.

Na potrzeby tego postu zrobiłam gradientowe usta z odrobiną brokatu. Bardzo mi się podobało jak wyszły.

For this post I did gradient lips with a bit of glitter. I really loved how they came out.

Użyłam kredek Golden Rose Miss Beauty 04 Charm Yellow, 06 Sween Orange i Eveline Cosmetics Micro Precise Brow Pencil Soft Brown jako bazę i pokryłam je cieniami w pasujących kolorach żeby gradient był idealny. Cienie pochodzą z paletki Jolie Beauty Golden Skies. Żeby wykończyć całość nałożyłam prasowany brokat Colour Pop Tequila Sunrise i dołożyłam Bell Water Eye Topper.

I used Golden Rose Miss Beauty Eyepencil 04 Charm Yellow, 06 Sween Orange and Eveline Cosmetics Micro Precise Brow Pencil Soft Brown for a base and covered them with eyeshadows in matching colours to perfect the gradient. The shadows came from Jolie Beauty Golden Skies palette. To finish things off I applied Colour Pop Tequila Sunrise pressed glitter and added Bell Water Eye Topper.

Co myślicie? Idealny jesienny look?

What do You think? Perfect Autumn look?

 

Post zawiera reklamę nieodpłatną / Post contains non-paid add

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.