piątek, 2 września 2022

Crochet - The Perfect Fall Hobby!

Cześć,

W końcu czas wyciągnąć mój zapas włóczki. Wiem, że można się z nią bawić o każdej porze roku, ale dla mnie to takie jesienne hobby. Jestem całkowitym amatorem, ale bardzo chciałabym zrobić sobie kiedyś sweter na szydełku :)

Hi,

Finally it's time to pull out my yarn stash. I know You can play with it any season, but for me it's such a fall hobby. I'm a total beginner, but I'd love to crochet myself a sweater someday :)

To mani ciągle utrzymuje się w letnich klimatach dzięki kolorom a jest w temacie wszystkiego co związane z włóczką.

This manicure still has a summer vibe because of the colours and it's themed with all yarn associated things.

Bazowy kolor jaki wybrałam to tak faktycznie biały - Astor White Snow Manicure. Wiem, że wygląda jak pastelowy, neonowy żółty, ale uwierzcie mi - jest biały. Odbiłam tylko na nim sweterkowy wzór żółtym kolorem i na zdjęciach zlało się to ze sobą.

The base colour I chose is actually white - Astor White Snow Manicure. I know it looks like a pastel neon yellow, but believe me - it's white. I just stamped a sweater design over it with a yellow colour and on the photos it blended together.

Wszystkie wzorki jakie widzicie na moich paznokciach pochodzą z płytki Manitude Unwind Your Mind. Odbiłam je kilkoma neonowymi lakierami od Colour Alike i szarym Beauty Big Bangs. Użyłam CA Rocky, Rouge, Sweet Dreams and Greenberries Hill.

All of the designs You see on my nails come from Manitude Unwind Your Mind plate. I stamped them with a bunch of neon Colour Alike polishes and grey Beauty Big Bangs. I used CA Rocky, Rouge, Sweet Dreams and Greenberries Hill.

Jak zwykle pokryłam manicure Kads Smudge Resistant Top Coat i Golden Rose Matte Top Coat.

As usual I covered my manicure with Kads Smudge Resistant Top Coat and Golden Rose Matte Top Coat.

Jeśli chodzi o makijaż, poszłam w kierunku czegoś kreatywnego i bardziej edytorialowego niż zwykle. Chętnie dowiem się co myślicie o takich mniej użytkowych look'ach.

I went for something creative and more editorial than usual when it comes to my makeup look. I'm eager to know what do You think of such less wearable eye looks.

Żeby wszystko pazowało do paznokci musiałam pójśc na całość z neonami. Dołożyłam też trochę włóczki do tego look'u, więc jest totalnie w temacie szydełkowania.

To match my nails I had to go heavy with neon colors. I also incorporated some yarn to this look, so it's totally in the theme of crochet.

W tym makijażu użyłam / In this makeup I used:

Baza Inglot Eye Shadow Keeper (base),

Paletka Glam Shop Pastel Neon Mat (palette),

Danessa Myricks Colorfix Rainbow, Wasabi, Ufo,

Eyeliner i maskara Lovely Pump Up (eyeliner and mascara),

Rzęsy Ardell Glamour 106 (lashes).

Tym razem usta są mniej kolorowe, jednak zrobiłam różowy gradient i dodałam trochę włóczki do tego miksu. Mam nadzieję, że będzie dla Was ciekawy.

The lips are less colourful this time, but I did a pink gradient and added some yarn to the mix. I hope it's still interesting for You.

Produkty jakich tutaj użyłam to kredka Golden Rose Classics 309 i Danessa Myricks Colorfix Rainbow.

The products I used here are Golden Rose Classics 309 lip liner and Danessa Myricks Colorfix Rainbow.

Dajcie znać czy podobają Wam się look'i!

Let me know if You like the looks!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.