środa, 31 sierpnia 2022

Summerween!

Cześć Wam,

Idealny czas na paznokcie Summerween! Początek września oznacza, że mogę wyciągnąć moje jesienne dekoracje, więc ciepłe i przytulne rzeczy już wkrótce. Dzisiaj jednak mówimy dowidzenia latu :)

Hi there,

Perfect timing for some Summerween nails! The start of September means I can get out my Autumn decorations, so stay tuned for all things warm and cozy. Today on the other hand we say goodbye to Summer :)

To mani było moim zgłoszeniem do #SaucyManiSquad w temacie Spooky Summer. Zdecydowałam się zrobić tropikalną impreze dla kościotrupków i byłam całkiem zadowolona z tego jak to wyszło.

This manicure was my entry for #SaucyManiSquad Spooky Summer theme. I decided to do a tropical skeleton party and was pretty pleased with how it turned out.

Bazowy kolor jakiego użyłam to jedna z moich ulubionych czerni wszech czasów  - My Secret Dressed In Black. Ma świetną pigmentację (dwie cienkie warstwy do pełnego krycia) i fajną konsystencję.

The base colour I used is one of my all time favourite blacks - My Secret Dressed In Black. It has great pigmentation (two thin coats for full opacity) and nice consistency.

Odbite wzorki są z płytki MoYou London Tropical 23 (listki i kwiaty) i płytki Clear Jelly Stamper CjS H-39 Bad To The Bone (szkielety). Wszystkie lakiery do stempli jakich użyłam to lakiery Colour Alike. Oto nazwy odcieni: Sunny, Peachy, Rocky, Sweet Dreams, Self Control, Tainted Love, 137 Rouge.

Designs I stamped come from MoYou London Tropical 23 plate (leaves and flowers) and Clear Jelly Stamper CjS H-39 Bad To The Bone plate (skeletons). All of the stamping polishes I used are Colour Alike polishes. Here are the shade names: Sunny, Peachy, Rocky, Sweet Dreams, Self Control, Tainted Love, 137 Rouge.

Całość wykończyłam warstwą Kads Smudge Resistant Top Coat i Golden Rose Matte Top Coat.

I finished off with a layer of Kads Smudge Resistant Top Coat and Golden Rose Matte Top Coat.

To kolorowe zdobienie dopraszało się letniego, jaskrawego oka.

This colourful nail art called for a summery, bright eye look.

Oto co mi wyszło.

Here's what I came up with.

Produkty jakich użyłam to: paletka Beauty Bay Brights 2.0, eyeliner i maskara Lovely Pump Up, rzęsy Ardell Glamour 106 i kredka Golden Rose Miss Beauty 03.

The product I used are: Beauty Bay Brights 2.0 palette, Lovely Pump Up eyeliner and mascara, Ardell Glamour 106 lashes and Golden Rose Miss Beauty 03 eye pencil.

Były paznokcie i oczy, oto usta!

We had the nails and the eyes, here are the lips!

To była moja pierwsza próba tęczowych ust. Zrobiłam białą bazę używając Suva Beauty Opakes Willy Nilly White i pokryłam pigmentami Glam Shop (Kiwi, Kanarkowy, Świeżo Wyciskany, Neon, Jarzeniowy). Dodałam też Bell Water Eye Topper.

This was my first attempt at rainbow lips. I did a white base using Suva Beauty Opakes Willy Nilly White and covered it with Glam Shop Loose Pigments (Kiwi, Kanarkowy, Świeżo Wyciskany, Neon, Jarzeniowy). I also added Bell Water Eye Topper on top.

Jak Wam się podoba takie pożegnanie lata? Bardzo w moim stylu, co?

How do You like this goodbye to Summer. Very much me, don't You think?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.