sobota, 26 czerwca 2021

REVIEW: Nicole Diary L-31 Stamping Plate

Hej,

w moim poprzednim poście pokazałam Wam płytkę z kwiatami i pająkami, dzisiaj to kwiaty i czaszki, kości itp.

Hey there,

in my last post I showed You a plate with flowers and spiders, today it's flowers and skulls, bones etc.

 

Nicole Diary L-31 to większa płytka z mnóstwem interesujących wzorów, głównie czaszkami, kośćmi połączonymi z kwiatami czy motylami. Jestem w niej zakochana!

Nicole Diary L-31 is a larger plate with lots of interesting designs, mainly skulls, bones combined with flowers or butterflies. I absolutely love it!

Zacznijmy od lakierów jakie wybrałam do tego mani. Chciałąm coś subtelnego, więc pastele były idealne. Trzy lakiery jakie mam na paznokciach to Color Club Hot-hot-hot Pants, Macaroon Swoon i Under The Blacklight.

Let's start with the polishes I chose for this manicure. I wanted something subtle, so pastels were perfect. The three polishes I have on my nails are Color Club Hot-hot-hot Pants, Macaroon Swoon and Under The Blacklight.

Używając płytki Nicole Diary L-31 do stworzenia stemplowych naklejek. Do stemplowania użyłam czarnego lakieru do stempli Beauty Big Bang. Następnie pokolorowałam wzór Color Club Hot-hot-hot Pants, Under The Blacklight, We Liming, Youthquake oraz Kiko 203 French White For Tips.

Using Nicole Diary L-31 plate I created two stamping decal. For the stamping I used Beauty Big Bang black stamping polish. Next I coloured the design with Color Club Hot-hot-hot Pants, Under The Blacklight, We Liming, Youthquake and Kiko 203 French White For Tips.

Ten manicure aż krzyczy o pastelowy makijaż, więc oto on!

This manicure called for a makeup in pastels, so here it is!

Do stworzenia tego makijażu użyłam paletki Glam Shop Pastele Neon Mat, eyelinera Eveline Precise Brush Liner, kredki Essence Longlasting Eye Pencil i tuszu Maybelline Sky High.

To create this makeup I used Glam Shop Pastele Neon Mat palette, Eveline Precise Brush Liner, Essence Longlasting Eye Pencil and Maybelline Sky High mascara.

4 komentarze:

  1. That is a lovely manicure and love the colours you have used. Lovely eyes too :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczyłam gdzieś tę płytkę i od razu pomyślałam o Tobie :D a mani idealne, świetny dobór kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo to miło mi :D Bardzo w moim stylu ta płyteczka :D

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.