niedziela, 27 czerwca 2021

REVIEW: Born Pretty Store Halloween L008 Stamping Plate

Cześć,

mam Wam do pokazania kolejną Halloween'ową płytkę, ale tym razem mam wrażenie, że moje mani jest też trochę romantyczne.

Hi,

I have another Halloween plate to show You, but this time I feel like my manicure is a bit romantic too. 

Płytka to Born Pretty Halloween L008, ma ona dużo szkieletorowych, czaszkowych wzorów i kilka innych obrazków związanych z Halloween. Odbija się z niej świetnie, zazwyczaj nie mam zastrzeżeń do płytek BPS. Jeśli Wam się podoba, to polecam.

The plate is Born Pretty Halloween L008, it has a lot of skeleton, skull designs and a few other Halloween themed images. It stamps great, I usually don't have any issues with BPS plates. If You like it, I highly recommend.

Moja mani składa się z trzech kolorów: neonowej czerwieni, czerni i bieli. Jako bazy użyłam Color Club Blaze i Kiko 275 Black, oba nałożone w dwóch warstwach.

My manicure combines three colours: neon red, black and white. As a base I used Color Club Blaze and Kiko 275 Black, both of them applied in two coats.

Wzorek jaki wybrałam przedstawia dwa szkielety siedzące razem. Myślę, że to para kochanków, jeden z nich trzyma różę, może prezent dla swojej drugiej połowy? Wzorek ten odbiłam lakierem El Corazon st-matte-102.

The design I chose shows two skeletons sitting together. I think it's a pair of lovers, one of them holds a rose, perhaps as a gift for his significant other? I stamped this design using El Corazon st-matte-102.

OK, manicure ma coś walentynkowego w sobie (przynajmniej moim zdaniem;)) więc stworzyłam makijaż który jest romantyczny, ale z charakterem.

OK, the manicure has a Valentine's Day vibe to it (at least in my opinion ;)) so I created a makeup that's romantic, but with character.

W tym makijażu użyłam dwóch paletek cieni: BPerfect Carnival III Love Tahiti (Blaze, Coral) i Miyo Wedding Vibes (Veil, Wedding Dress). Czarny eyeliner na mojej powiece to niezmiennie Eveline Precise Brush Liner. Na lini wodnej użyłąm ColourPop Creme Gel Liner w kolorze Swerve. Przykleiłam też sztuczne rzęsy (Ardell Accent 311) i użyłam maskary Eveline Revel Lashes. Białe kropeczki, które dodałam w tym look'u zostały zrobione ColourPop Bff Liquide Liner w kolorze Graceland.

I used two eye shadow palettes in this makeup: BPerfect Carnival III Love Tahiti (Blaze, Coral) and Miyo Wedding Vibes (Veil, Wedding Dress). The black eyeliner on my lid is constantly Eveline Precise Brush Liner. On my water line I used ColourPop Creme Gel Liner in the colour Swerve. I also applied false lashes (Ardell Accent 311) and used Eveline Revel Lashes mascara. The white dots I added to this look we're made with ColourPop Bff Liquid Liner in the colour Graceland.


3 komentarze:

  1. Gorgeous manicure and lovely eyes too :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkieletorki na walentynkowej randce podbiły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.