poniedziałek, 4 czerwca 2018

Similarly Different Nails - Butterflies Night Dance

Hej!
Dopiero co ukończyłam jeden projekt paznokciowy, ale nie mogłam sobie odmówić tego, który organizuje Basia. Projekt nazywa się Similarly Different Nails i jest podobny do Bestie Twin Nails - mamy grafikę i możemy ją dowolnie zinterpretować. Wszystko na temat projektu możecie przeczytać TUTAJ.

Hey!
I just finished a nail art project, but I couldn't resist taking part in the one organized by Basia. The project is called Similarly Different Nails and it's something like Bestie Twin Nails - we have a graphic and we can interpret it in any way we want. You can read all about the project HERE.


Grafika jaką Basia dla nas wybrała jest Butterflies Night Dance, której autorką jest Emanuela Carratoni. Poniżej możecie ją zobaczyć ze wszystkimi szczegółami.

The graphic Basia chose for us is the Butterflies Night Dance and was created by Emanuela Carratoni. Below You can see it with all the details.


Strasznie podoba mi się połączenie kolorów i wzory użyte w orginalnej grafice. Dlatego też postanowiłam spróbować skopiować ją na paznokcie bez zmian. Jako bazy użyłam mojego ulubionego czarnego lakieru - My Secret Dressed In Black.

I really love the colour combination and the designs used in the original graphic. That's why I decided to try and copy it onto my nails without any changes. As my base I used my favourite black polish - My Secret Dressed In Black.


Liście na grafice są trochę mniejsze niż te odbite na moich paznokciach, ale wzorek jakiego użyłam jest dość podobny. Pochodzi on z płytki MoYou London Tropical 10, a odbiłam go lakierem Colour Alike & B. Loves Plates B. a Cozy Blanket.

The leaves on the graphic are a bit smaller then the ones stamped on my nails, but the design I used was close enough. It comes from MoYou London Tropical 10 plate and I stamped it with Colour Alike & B. Loves Plates B. a Cozy Blanket.


Następne są motylki. Stworzyłam kilka stemplowych naklejek używając wzoru z płytki Born Pretty Store BP-X52 i dwóch jaskrawych lakierów Kaleidoscope by El Corazon (14 Fuchsia i 71 Pink Neon). Wypełniłam motylki My Secret Dressed In Black żeby były bardziej widoczne na listkowym wzorze. Niestety różowo/fioletowe lakiery wyszły mniej jaskrawo na tak ciemnej bazie niż oczekiwałam.

The next thing are the butterflies. I created a few stamping decals using a design from Born Pretty Store BP-X52 plate and two bright Kaleidoscope by El Corazon stamping polishes (14 Fuchsia and 71 Pink Neon). I filled in the butterflies with My Secret Dressed In Black so they would be more visible on the leave design. Unfortunately the pink/purple polishes appeared less bright and neon on the dark base than I expected.


Skończony manicure zabezpieczyłam top coat'em Kads Smudge Resistant. Wiedziałąm, że zdobienie będzie się lepiej fotografować z matowym kykończeniem, więc nałożyłam też jedną warstwę Golden Rose Matte top coat.

I secured my finished manicure with Kads Smudge Resistant top coat. I knew that the nail art would photograph much better with a matte finish, so I also added one layer of Golden Rose Matte top coat.


Jam Wam się podoba moje zgłoszenie? Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie zdobienia w tym projekcie, są one na Instagramie pod hashtagiem #SimilarlyDifferentNails.

How do You like my interpretation? If You want to see all the nail arts in this project, they're on Instagram under the #SimilarlyDifferentNails hashtag.

4 komentarze:

  1. Ślicznie. Tak to jest z tymi neonami - ich oczojebność najlepiej widać jednak na jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Nooo właśni, niby radzą sobie spoko na czerni, ale tutaj jakoś ta neonowość zbladła.

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.