czwartek, 21 czerwca 2018

REVIEW: Born Pretty Store Floral BP-X43

Cześć,
dzisiaj mam dla Was przygotowaną recenzję płytki do stemplowania. Born Pretty Store wysłało mi kilka swoich płytek i czas najwyższy pokazać Wam pierwszą z nich.

Hi,
today I have a stamping plate review prepared for You. Born Pretty Store send me a few of their plates and it's high time to show You the first one.


Płytka nazywa się Floral BP-X43 i jest na niej 11 zawijasowo - kwiatowych wzorów. Możecie ją znaleźć TUTAJ, w tym momencie dostępna jest za 2,19$.

The plate is called Floral BP-X43 and it has 11 swirly / floral designs on it. You can find it HERE and at this moment it's available for 2,19$.


Zdecydowałam się zrobić podwójne stemple żeby przetestować tą płytkę. Jako bazę nałożyłam dwie cienkie warstwy Essence Colour Boost 06 Instant Happiness i muszę powiedzieć, że mógłby on  robić za jednowarstwowca. Zawsze wolę dwie cienkie warstwy niż jedną grubszą, ale pigmentacja tego lakieru jest na prawdę dobra. Szkoda mi, że te produkty nie są już dostępne, bo  wypróbowałam do tej pory trzy kolory i wszystkie są świetne.

I decided to do some double stamping to test this plate. As a base I applied two thin coats of Essence Colour Boost 06 Instant Happiness and I have to say it might work as a one-coater. I always prefer two thinner coats than one thicker, but the pigmentation of this polish is really good. I'm sad that these products are no longer available, because I tested three colours so far and all of them are great.


Kiedy lakier Essence wysechł dołożyłąm ILNP Free Spirit z kolekcji Real Magic Toppers. Dodaje on bardzo unikalnego wyglądu każdemu mani, jestem absolutnie zakochana w całej tej kolekcji!

When the Essence polish dried I added ILNP Free Spirit from the Real Magic Toppers collection. It gives a very unique look to every manicure, I absolutely love this whole collection!


Moja baza była już gotowa na tym etapie i przyszedł czas na stemple. Najpierw odbiłam wybrany wzorek złotym (Born Pretty Store Stamping Polish #1) a następnie czarnym (Born Pretty Store Stamping Polish #3) lakierem do stempli.

My base was ready at this point and the time has come for stamping. First I stamped the chosen design with gold (Born Pretty Store Stamping Polish #1) and than with black (Born Pretty Store Stamping Polish #3) stamping polish.


Zabezpieczyłam wzorki top coat'em Kads Smudge Resistance. Jak trochę podsechł, dodałam też jedną wasrtwę INM Out The Door.

I secured my design with Kads Smudge Resistance top coat. After it dried a bit, I also added one coat of INM Out The Door.


Jak widzicie wzorek przeniósł się idealnie. Przetestowałąm też kilka innych obrazków z tej płytki i wszystkie są ładnie wygrawerowane. Oczywiście ważna jest też kombinacja płytka / lakier do stempli / stempel. Na przykład ja zazwyczaj mam problemy przy odbijaniu Kaleidoscope by El Corazon 01 Black i moim przezroczystym stemplem XL. Mały odbija świetnie a duży - nie bardzo. Ta sytuacje pojawia się przy wielu różnych płytkach, ale wystarczy zmienić jeden z trzech elementów (na przykład lakier) i wszystko jest dobrze. Miejcie to na uwadze podczas stemplowania.

As You can see the design transfered perfectly. I tested a few images from this plate and they're all nicely edged. Of course the combination of plate, stamping polis and stamper is important. For example I usually have problems stamping with Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and my XL Clear Stamper. The small one stamps great and the big - not so good. This situation happens with a lot of different plates, but I only need to change one of the three elements (for example the polish) and all is good. Keep that in mind when You stamp.


Podczas zakupów na stronie Born Pretty Store pamiętajcie o kodzie rabatowym HMG10 z mojego bloga. Uprawnia on do 10% zniżki na zakupy (tylko nieprzecenione produkty). Przesyłka jest darmowa!

While shopping on the Born Pretty Store site remember about the discount code HMG10 from my blog. It entitles to a 10% discount for your purchase (only products in full price). The shipping is free!
 
 
Użyto próbek PR od Born Pretty Store / Born Pretty Store PR Samples used

6 komentarzy:

  1. Mimo wesołego, miętowego koloru (który swoją drogą uwielbiam) całość wyszła dość elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka zgaszona miętka, do tego złoto i sam wzór widocznie dodały takiego charakteru temu zdobieniu :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny, subtelny wzorek. :D Ale zaskoczona jestem, że nie ma już w sprzedaży Essence Color Boost, takie to były fajne lakiery! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No ja też mocno ubolewam.. nie zdążyłam zrobić zapasów!

      Usuń
  3. piękne zdobienie! ♥ wzorki wyglądają jak naklejki wodne ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.