niedziela, 27 maja 2018

#CREATIVENAILPARTY - Tydzień 4 - Do Sukienki

#CREATIVENAILPARTY - WEEK 4 - Matching The Dress

Hej!
Przychodzę do Was z ostatnim zgłoszeniem do #CREATIVENAILPARTY. W tym tygodniu tematem jest Do Sukienki i wybrałam jako moją inspirację bardzo wyjątkową sukienkę.
Hey!
I come to You with my last entry for #CREATIVENAILPARTY. This week the theme is Matching The Dress and I picked a very special dress for my inspiration.


W życiu dziewczyny jest kilka sukienek, które są bardziej pamiętne od innych. Suknia ślubna zdecydowanie jest jedną z nich i to właśnie jest sukienka jaką chcę Wam pokazać, sparowana z pasującym mani. Nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś ekstra do tej całej idei, więc moja propozycja jest trochę.. niekonwencjonalna. Jest jednak w 100% pasująca do mnie, mam nadzieję, że Wam się spodoba.

In a girls life there are some dresses that are more memorable then others. The wedding dress is definitely one of them and that's the dress I want to show You, pared with a matching manicure. I wouldn't be myself if I didn't add an extra twist to this whole idea, so my proposition is a bit.. unconventional. It's 100% me though, I hope You'll enjoy it.


Zacznijmy od rzeczonej sukienki. Jest to sukienka w całości z koronki, która ma gęstą siateczkę z symetrycznie rozłożonymi ciemniejszymi kropkami jak również haftowanymi kwiatami i zawijasami. Wzór koronki był tym co chciałam skopiować na paznokcie.

Let's start from the dress in question. It is an all lace dress that has a very dense meshwork with symmetrically spread bolder spots as well as some embroidered flowers and swirls. The design of the lace was what I tried to copy onto my nails.



Manicure zaczęłam od nałożenia warstwy mlecznej odżywki, ponieważ nie zamierzałam używać lakieru bazowego. Jak wyschła, przeszłam od razu do stemplowania.

I started my manicure by applying a layer of milky nail strengthener, because I wasn't going to put any base polish on. When it dried, I went straight to stamping.


Znalazłam na płytce MoYou London Bridal 10 wzorek, który jest idealną kopią mojej siateczki na sukience i odbiłam go lakierem Kaleidoscope by El Corazon 01 Black. Mówiłam Wam, że chcę zrobić coś niekonwencjonalnego, więc ten ślubny manicure nie jest taki niewinny i biały ;)

I found a design on MoYou London Bridal 10 plate that is an exact copy of the meshwork on my dress and stamped it with Kaleidoscope by El Corazon 01 Black. I told you I wanted to do something unconventional, so this "wedding" manicure isn't all innocent and white ;)


Pewnie już wiecie, że nie maluję wzorków na paznokciach ręcznie, więc musiałam znaleźć kwiatki i zawijasy z mojej sukienki ja jakiejś płytce. Nie było to łątwe zadanie, ale chyba nieźle mi poszło.

You probably know by now that I don't do hand painted designs on my nails, so I had to find the flowers and swirls from my dress on a stamping plate. It wasn't an easy task, but I think I did quite well.


Kwiatki są z płytki Lina Nail Art Supplies 4 Seasons - Spring 01 a zawijasy są częściami dwóch wzorków z płytki Lina Nail Art Supplies Twirls & Swirls 01. Te wzory były odbite lakierem Kaleidoscope by El Corazon 02 White.

The flowers are from Lina Nail Art Supplies 4 Seasons - Spring 01 plate and the swirls are parts of two designs from Lina Nail Art Supplies Twirls & Swirls 01 plate. These designs were stamped with Kaleidoscope by El Corazon 02 White.


Jak zwykle zabezpieczyłam stemple top coat'em Kads Smudge Resistant. Chciałam żeby całość miała matowe wykończenie, więc dodałam też warstwę Golden Rose Matte top coat.

Just like always I secured the stamping with Kads Smudge Resistant top coat. I wanted the whole thing to have a matte finish, so I also added a layer of Golden Rose Matte top coat.


Jak widzicie zdobienie jakie przygotowałam wygląda na rockową wersję standardowego ślubnego mani i to jest dokłądnie co chciałam osiągnąć. Poniżej możecie zobaczyć stylizację jaką wykombinowałam i możecie powiedzieć mi czy udało mi się dopasować do niej paznokcie.

As You can see the nail art I prepared looks like a rock version of a standard wedding manicure and that's exactly what I wanted to achieve. Below You can see the stylization I came up with and You can tell my if I matched it with my nails.



Więc? Podoba Wam się moje niecodzienne ślubne zdobienie i stylizacja? Patrząc z perspektywy czasu na dzień mojego ślubu, trochę żałuję, że nie założyłąm czegoś takiego, ale cóż.. był to w końcu środek lata. Trochę za ciepło na skórę ;)

Well? Do You like my unconventional wedding nail art and stylization? Looking back at my wedding day I'm a bit sad I didn't actually end up wearing something like this, but well.. it was the middle of Summer after all. A bit too warm for a leather jacket ;)


Płytki jakich użyłam możecie zobaczyć tutaj..

You can see the plates I used here..

Źródło: http://moyou.co.uk/

Źródło: http://linanailartsupplies.com/

Źródło: http://linanailartsupplies.com/
..a jeśli interesuje was co stworzyłam w poprzednich tygodniach #CREATIVENAILPARTY, możecie zobaczyć wszystkie moje zgłoszenia TUTAJ.

..and if You're interested what I created for the previous weeks of #CREATIVENAILPARTY, You can find all my entries HERE.


Specjalne podziękowania dla mojej siostry za pomoc w operowaniu aparatem! Ten post pewnie nie powstałby gdyby nie ona.

Special thanks for my great sister for helping with operating the camera! This post wouldn't come to existence if it wasn't for her.

16 komentarzy:

  1. Ale czadowe! I pomysł, i wykonanie, i cała stylizacja i zdjęcia! Świetne podejście do tematu! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Nie ukrywam, że najwięcej pracy włożyłam w to zgłoszenie do projektu, bo chciałam właśnie zadbać i o zdjęcia i o całą stylizację. Bardzo dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  2. Jako gosc mysle ze byłoby ok. Jako mloda nie chciałabym takich paznokci mimo to cale mani bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja dość przekornie podchodzę do całego tematu, więc jakbym miała brać ślub tej jesieni np. to pewnie wystąpiłabym właśnie w skórze i wysoko wiązanych botkach. No a ciemny makijaż i ciemne paznokcie to swoją drogą miałam na swoim ślubie ;)

      Usuń
  3. Łaaał - rozwaliłaś mnie totalnie tą suknią ślubną w rock'owym wydaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie lubię czegoś takiego jak "klasyczna suknia ślubna" więc taka stylizacja bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wpasowałam się w Twój gust. Ja też strasznie lubię takie oryginalne podejście :)

      Usuń
  5. Nietypowy sposób na mani. Ciekawie to wyszlo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo starałam się przy projekcie. Niesamowicie cieszy mnie taki pozytywny odbiór!

      Usuń
  6. Absolutnie genialny pomysł na realizację tej części wyzwania! Jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumna, że udało mi się zrealizować ten pomysł. Dziękuję za miłę słowa!

      Usuń
  7. Jakie te zdjęcia są świetne!!! Mega pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Strasznie mi miło, że zdjęcia zrobiły taką furorę :)

      Usuń
  8. Już któryś raz oglądam tego posta i rany, te zdjęcia są fenomenalne!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie masz pojęcia jaką radość sprawiasz mi tymi słowami :* Dziękuję!

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.