niedziela, 3 września 2017

Wakacyjny Paznokciowy Projekt - Tydzień 8: Geometrycznie

Summer Vacation Nail Project - Week 8: Geometry

Hej!
Dzisiaj kończymy Wakacyjny Paznokciowy Projekt, przygotowany przez Malinową. To już 8 tygodni, uwierzycie? Czas szybko ucieka. Tematem naszych zdobień w tym tygodniu jest Geometria. To bardzo szeroki temat, więc spodziewam się dużej ilości różnych stylów i technik. Skoro jest już prawie koniec lata, ja zdecydowałam się połączyć wzór geometryczny z odrobiną tropikalnych kwiatów.

Hey!
Today we finish the Summer Vacation Nail Project hosted by Malinowa. It's been 8 weeks, can You believe it? Time flies so quickly. The theme of our nail arts this week is Geometry. That's a really wide topic, so I expect a lot of different styles and techniques. As it's almost the end of summer, I decided to combine a geometric design with some tropical flowers.


Paznokcie bez wzorków pokryte są lakierem My Secret Dressed In Black. Nałożyłam dwie warstwy i to było wystarczające żeby osiągnąć pełne krycie.

The nail without a design are covered with My Secret Dressed In Black. I applied two coat and that was enough to achieve full coverage.


Środkowy i serdeczny są białe. Pokryłam je dwoma warstwami Kiko 203 French White For Tips i odbiłam na wierzchu śliczny wzorek z płytki MoYou London Tropical 14. Do stempli użyłam lakiery Kaleidoscope by El Corazon 01 Black i Stempla Creative Shop XL. Zabezpieczyłam też wzorki top coat'em Kads żeby uniknąć rozmazania.

My middle and ring finger are white. I covered them with two coats of Kiko 203 French White For Tips and stamped a lovely design from MoYou London Tropical 14 plate over it. For the stamping I used Kaleidoscope by El Corazon 01 Black and Creative Shop XL Stamper. I also secured the design with Kads top coat to avoid smudging.


Kiedy mój wzór był gotowy pokolorowałam kwiatki tintami. Wybrałam żółty (Spaceshot) i różowy (Loop-di-loop) z kolekcji P2 Gloss Goes Neon. Jak widzicie każdy kwiatek ma czerwonawy środek, to dlatego, że najpierw pokolorowałam cały kwiat na żółto, a dopiero potem dodałam róż w centralnej części. Kombinacja tych wdóch kolorów dała czerwień. Kiedy zdobienie wyschło nałożyłam INM Out The Door na wszystkie paznokci.

When my design was ready I coloured the flowers with some sheer tints. I picked yellow (Spaceshot) and pink (Loop-di-loop) from P2 Gloss Goes Neon collection. As You can see each flower has a reddich middle, that's because I coloured the whole flower with yellow first and after that added the pink in the center. The compibation of those two colours gave me red. When the nail art dried I applied INM Out The Door on all my nails.


Poniżej możecie zobaczyć płytke jakiej użylam..

Below You can see the plate I used..

Źródło:http://moyou.co.uk/

..i większość produktów.

..and most of the products.


Mam nadzieję, że zarówno projekt jak i przygotowane przeze mnie mani Wam się podobały. Możecie je wszystkie zobaczyć TUTAJ.

I hope You enjoyed the project and liked the manicures I prepared. You can find them all HERE.


10 komentarzy:

  1. woooow, sliczne:) ta płytka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ja nie wiedziałam trafiłam tu wcześniej, chętnie bym pokazała swoje pazurki! Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Muszę sama częściej używać tintów :)Mnie też te 8 tygodni zleciało błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja uwielbiam kolorowane stemple. Prawda? Ledwie się człowiek obejrzał :D

      Usuń
  4. Bardzo hawajsko mi się kojarzą. :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.