niedziela, 5 października 2014

Biżuteria po raz kolejny

Dawno nic nie pokazywałam biżuteryjnego, więc dzisiaj będą błyskotki!

NfuOh 54 na czerni

Na początek mam komplecik złożony z baz opatrzonych lekką falbanką. Dużo uroku dodają tutaj łączniki w postaci kokardek. Komplet składa się z medalionu o oczku wielkości 30x40mm oraz kolczyków i pierścionka o oczkach 18x25mm. Całość wykonałam z lakieru NfuOh 54 w którego tle jest czarny, kremowy lakier.

My Secret 104 na czerni

Kolejny komplecik to już taki mój standard. Bardzo wiele osób zachwycił. Medalion o oczku wielkości 30mm, malutkie kolczyki na biglu angielskim o oczkach wielkości 12mm oraz bransoletka złożona z oczek o średnicy 10mm. Całość wykonana z lakieru My Secret 104 na czerni.

CC Beyond The Mistletoe na Joko J142 Coriander Green

Ten zestaw powstał z lakieru Color Club Beyond The Mistletoe na bazie z kremowego lakieru Joko J142 Coriander Green. Komplecik składa się z medalionu o oczku wielkości 20mm, kolczyków na biglu angielskim i pierścionka o oczkach 16mm oraz "charmsowej" bransoletki. Bransoletka ma oczka o średnicy 10mm oraz przywieszki o różnych kształtach.

ChG Exotic Encounters + mgiełka Golden Rose Paris 98

Kolejna propozycja ma bardzo podobną bransoletkę do poprzedniego kompletu: oczka wielkości 10mm i wybrane przywieszki. Komplet tworzą także delikatny, owalny medalion o oczku wielkości 13x18mm oraz tej samej wielkości kolczyki na dużym angielskim biglu oraz ozdobny pierścionek. Dodatkowo jest druga para kolczyków, tym razem okrągłych, nawiązujących do oczek w bransoletce. Ich oczka mają wielkość 8mm. Całość wykonana jest z lakieru China Glaze Exotic Encounters na nim zaś znajduje się mgiełka Golden Rose Paris 98.

CC Gift Of Sparkle
Ostatni komplet ma dla mnie duże znaczenie, ponieważ jest to komplet ślubny. Tylko raz robiłam biżuterię na tak ważną okazję i była to ogromna przyjemność. Znajdziemy tutaj duży, stylizowany na vintage pierścionek o oczku 25mm oraz kolczyki z oczkami w dwóch wielkościach i kształtach. Ten zestaw miał dużo elementów i chciałam aby cały spójnie się komponował.

Kolczyki miały oczka o wielkości 10mm i 25mm. Podwiązkę ozdobiłam wstążeczkami w kolorach tematycznych do dekoracji ślubnych (czerwień i fiolet) oraz guziczkiem wielkości 10mm. Dla Pana Młodego zrobiłam spinki do mankietów z okrągłych, gładkich baz takich jak w podwiązce i kolczykach  - wielkości 12mm. Bukiety ślubne również miały elementy biżuteryjne, były to broszki o bazach takich jak są w kolczykach. Kotyliony dla Rodziców i Pierwszych były złożone z żywych kwiatów i guziczków podobnych jak przy podwiązce, tylko w różnych rozmiarach.

Cały komplet wykonałam z lakieru Color Club Gift Of Sparkle. Panna Młoda oczywiście miała paznokcie pomalowane tym samym lakierem oraz ciemno-fioletowy makijaż :)

Jak tym razem podobają Wam się moje propozycje?


10 komentarzy:

  1. jak zwykle wszystko jest piękne, ale tym razem wyjątkowo podoba mi się zestaw z niebieskim Color Club :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podobają :) Zawsze sprawia mi to radość, jak komuś przypadnie do gustu. Ten komplecik z Color Club niesamowicie wygląda na żywo, bo dodatkowo pięknie się mieni.

      Usuń
  2. Śliczne wszystkie, w końcu muszę kupić kilka kaboszonów i baz i sobie coś zrobić. To musi wyglądać obłędnie, np pierścionek i manikiur w tym samym wydaniu. Aż chciałoby się zobaczyć Państwa Młodych z biżuterią przez ciebie stworzoną :)
    Marzy mi się taki komplet z NfuOh 54.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do dzieła! Mi strasznie podobał się pomysł, że mogę nosić mani i biżuterię idealnie pod kolor :) Ten komplet z NfuOh chodził mi po głowie bardzo długo, dopiero na któreś wesele się w końcu zmotywowałam.

      Usuń
  3. Ten komplet z Joko! Choć wszystkie są piękne. zdolna jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Dziękuję, bardzo to lubię to pewnie dlatego fajnie wychodzą.

      Usuń
  4. piękne komplety *__* strasznie podoba mi się pomysł na wkomponowanie oczek w bransoletkę, więc tu moje małe pytanie gdzie je kupowałaś :) gratuluję zrobienia kompletu ślubnego, to zaszczyt, że panna młoda wybrała akurat Twoje projekty na ten najważniejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję! Wszystkie bazy i komponenty kupowałam na allegro i w sklepie passionroom.pl

      Usuń
  5. Aż mi się oczy szerzej otworzyły! Szczególnie przypadły mi do gustu kolczyki z pierwszego zdjęcia i bransoletka z 4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie słyszeć taki komplement! Dzięki wielkie ;)

      Usuń

Zachęcam do komentowania! To właśnie dzięki Waszym komentarzom wiem, czy to co robię przypadło Wam do gustu. Chętnie dowiem się też co Wam się nie podoba i jakie macie sugestie, co mogłabym poprawić. Informuję jednak, że komentarze zawierające odnośniki do innych stron, reklamy itp. będą usuwane.